روش های دستیابی به تتر

در مقالات قبلی به تفصیل درباره ارز دیجیتال تتر صحبت کردیم و با تتر کاملا آشنا شدیم. گفتیم که تتر یک استیبل کوین با قیمت ثابت و بدون تغییر است که با دو توکن USDT و EURT کار می کند. 
از تتر به عنوان ارزی مناسب برای سرمایه گذاری و کسب درآمد استفاده می شود. اصلی ترین هدف تتر به ثبات رساندن فضای پر از نشیب و فراز ارزها است. علاوه بر این تتر برای صرافی هایی که امکان انجام معامله از طریق دلار یا بانک ها را ندارند، نقدینگی ایجاد می کند. در این مقاله قصد داریم درباره روشهای دستیابی به ارز دیجیتال تتر بپردازیم.

روش های دستیابی به تتر

روش های دستیابی به ارز تتر 

1.    به دست آوردن تتر رایگان
2.    استخراج تتر
3.    خرید تتر از دیجی دلار

 تتر رایگان

1.    تتر رایگان

سایت هایی هستند که برای به دست آوردن تتر رایگان تلاش می کنند. به این صورت که به کاربران به صورت رایگان تتر ارائه می کنند. به دست آوردن تتر واقعی به صورت رایگان به تلاش بسیاری نیاز دارد. 
البته توجه کنید که دستیابی به هر نوع ارز رایگان همیشه یا موضوعی تبلیغاتی است یا طعمه ای است برای کلاهبرداری. از این رو ما توصیه می کنیم که محتاطانه رفتار کنید و اطلاعات شخصی خود را به هیچ وجه در اختیار هیچ فرد یا وب سایتی نگذارید. در ادامه ما سایتی قابل اعتماد را به شما معرفی می کنیم.

تتر رایگان در Coinmonster

وب سایت Coinmonster یکی از بهترین وب سایت های ارائه دهنده تتر رایگان است. در این وب سایت این امکان وجود دارد که هر ۱۵ دقیقه یک بار، مقداری ارز که در این وب سایت عرضه می گردد را به صورت رایگان بدست آورد. این ارز می تواند تتر یا ارز دیگری باشد. هر دفعه که شما ارز تتر درخواست می کنید، مقدار ارزی که به شما اختصاص داده می شود در بازه ی عددی ۰.۰۰۰۱۹۸۷۱ و ۱۹۸.۷۱۰۰۰۰۰۰ دلار تتر قرار می گیرد که به صورت تصادفی انتخاب شده و به شما اهداء می شود.
میزان تتری که شما در هر بار به دست می آورید، در دیتابیس وب سایت به ثبت می رسد، و وقتی که میزان تترهای جمع آوری شده شما، به حداقل میزان برداشتی برسد، اجازه دارید که تترهای خود را به کیف پول منتقل کنید. حداقل میزان برداشت از این وب سایت، ۱۰.۰۰۰۰۰۰۰۰ دلار تتر تعیین شده است. 

 استخراج تتر

2.    استخراج تتر

استخراج بیشتر ارزهای دیجیتال کاری سخت و سنگین است. اگر به دنبال استخراج ارز تتر هستید به شما توصیه می کنیم قبل از انجام هر کاری مدتی را صرف تحقیق و مطالعه کنید که از سودآوری کارتان اطمینان حاصل کنید. شما با استخراج تتر، به کوینی دسترسی پیدا می کنید که دارای ارزش ثابتی همچون دلار آمریکا است.
ماینر ASIC دستگاهی مناسب برای استخراج تتر است. دکل های ASIC از مادربرد، تراشه ASIC و سیستم خنک کننده ساخته شده است. این دستگاه ها برای استخراج یا ماینینگ ارزهای رمزنگاری شده طراحی و ساخته شده اند و کار ماینینگ را به خوبی انجام می دهند. 
هدف از تولید این سخت افزارها حل هر چه بیشتر معماهای رمزنگاری است. مبلغی که برای خرید این سخت افزار پرداخت می کنید بعد از چند ماه ماینیگ جبران می شود ولی مشکلاتی نیز وجود دارد. سر و صدای زیاد، گرما و مصرف بالای برق در کنار خرابی سیستم ها از مشکلات این کار به حساب می آیند که هزینه های زیادی دارند.
 خرید تتر

3.    خرید تتر

وقتی هر یک از رمز ارز ها دچار نوسان میشود، دارندگان آن رمز ارز اغلت دست به معامله می زنند که سود کنند یا در بد ترین حالت ضرر نکنند. 
یکی از بهترین روش هایی که می توان از نوسانات بیت کوین و دیگر رمز ارز ها سود مناسبی به دست آورد و دچار ضرر و زیان نشد، معامله در بازار USDT است. در این بازار این امکان وجود دارد که کوین های مختلف را به تتر تبدیل کرد و بالعکس.
مثلا زمانی که قصد دارید بیت کوین هایتان را بفروشید می توانید از طریق پایه ی بازار USDT معادل مقداری که می خواهید بفروشید تتر دریافت کنید. در واقع شما در ازای فروش بیت کوین دلار دریافت می کنید. 
علاوه بر مزایای ذکر شده، لازم به ذکر است که کارمزد معامله در پایه بازار تتر 0.2% است ولی کارمزد معامله در پایه بازار ریالی 0.2% الی 0.4% متغیر است. همان طور که مشاهده می کنید معامله در پایه تتری کارمزد کمتری دارد و سود بیشتری به شما می دهد.

صحبت پایانی

همان طور که گفتیم تتر یک کوین استیبل است که ارزش آن معادل دلار امریکا ثابت است. توضیح دادیم که هر گونه معامله ای در پایه تتر برای شما همراه با سود خواهد بود و تتر ناجی شما در نوسانات ارزهای دیجیتال به حساب می آید. 
اگر داراریی خودتان را به تتر تیدیل کنید در حقیقت از لیکویید شدن (از بین رفتن) دارایی تان جلوگیری می کنید. از طرفی با افزایش قیمت دلار در ایران، سود بیشتری کسب می کنید.
اما خرید تتر هم باید از صرافی مطمئنی انجام شود. ما در دیجی دلار قدم به قدم در کنار شما هستیم تا معامله ای آرام و پر سود داشته باشید.

آخرین تاریخ تغییر این مطلب: دسامبر 4, 2023