کیف پول تتر

همان طور که در مقاله قبلی اشاره کردیم تتر (Tether) یک ارز دیجیتال استیبل و با ثبات است. استیبل به این معناست که قیمت هر توکن تتر برابر با یک دلار آمریکا است. تاجرانی که داد و ستد های روزانه دارند بسیار نیازمند چنین ارزهایی هستند.  
این روزها تقاضا برای خرید تتر خیلی زیاد شده است. گرچه عده ای تتر را به عنوان ابزاری برای تجارت و داد و ستد خود در صرافی نگه می دارند ولی عده ای حاضر به ریسک نیستند و ترجیح می دهند تترهایشان را در کیف پولی نگه دارند که امنیت بالایی دارد. 
به همبن دلیل در این مقاله به کیف پول تتر و موارد مربوط به آن می پردازیم.

انتخاب کیف پول تتر

برای انتخاب کیف پول مناسب باید به فاکتورهای مختلفی توجه داشته باشیم. ما نمی توانیم به طور قطعی بگوییم که کدام کیف پول برای تتر بهترین است. هر فرد باید با توجه به نیازهایش کیف پول مناسب خود را انتخاب کند. 
باید توجه کنید که اولویت شما چیست. اولویت اولتان امنیت کیف پول است و هزینه لازم برای این امنیت برایتان مهم نیست یا میزان هزینه برایتان اهمیت دارد و می خواهید از کیف پول رایگان استفاده کنید؟ 
شاید شما بخواهید تترهای خود را در صرافی های آنلاین نگه دارید و ریسک این کار را با هدف نوسان گیری از بازار بپذیرید. به طور کلی عواملی که حین انتخاب کیف پول تتر باید مدنظر قرار دهید عبارتند از:
•    امکانات امنیتی کیف پول
•    نحوه ذخیره شدن تترها و پلتفرم ذخیره تتر
•    تعداد کوین ها و توکن های قابل پشتیبانی
•    ابزاری که کیف پول در اختیار شما قرار می دهد

انواع کیف پول تتر

در اینجا به لیست بهترین کیف پول های تتر در سال 2020 می پردازیم:

کیف پول سخت افزاری

این کیف پول ها در سال های اخیر محبوبیت بسیاری به دست آورده اند. در میان کیف پول های سخت افزاری، کیف پول Ledger Nano S با فروش بیش از یک میلیون طی دو سال در این عرصه پیشرو بوده است. در این کیف پول بالاتربن سطح امنیت ارائه شده است. 
تنها راه دزدی از این کیف پول دستیابی فیزیکی به آن است پس این کیف پول همیشه آف لاین است و هیچ هکری نمی تواند آن را هک کند. اگر این کیف پول دزدیده شود، به دلیل وجود سیستم عامل خاص و کلیدهای خصوصی هیچ شخصی نمی تواند به دارایی شما دسترسی داشته باشد. 
برای خرید بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال می توانید از این نوع کیف پول استفاده کنید.

 کیف پول سخت افزاری  Ledger Nano S

کیف پول نرم افزاری Atomic

کیف پول Atomic بی شک یکی از تازه ترین و جذاب ترین کیف پول های تتر است. در این کیف پول کلیدها رمزنگاری شده و در کامپیوتر شما ذخیره می شود. این کیف پول علاوه بر امنیت خوب، امکاناتی همچون قراردادهای هوشمند و اتومیک سوآپ دراختیارکاربر قرار می دهد که کار را حتی برای افراد مبتدی آسان می کند. 

 کیف پول نرم افزاری Atomic

کیف پول از نوع دسکتاپ Exodus

مهم ترین ویژگی کیف پول Exodus سازگاری آن با کیف پول سخت افزاری است یعنی امنیت کیف پول سخت افزاری و راحتی کیف پول نرم افزاری هر دو در اختیار شما است. قابلیت دیگر این کیف پول در امکان معاوضه ارزهای دیجیتال با یکدیگر است. چون شما را از نوسانات قیمتی مصون نگه می دارد. 

 کیف پول از نوع دسکتاپ Exodus

کیف پول از نوع Coinomi

این کیف پول از محبوب ترین کیف پول ها برای سیستم عامل اندروید و ios به حساب می آید. این کیف پول از هر سه نوع توکن تتر (پلتفرم Omni، بلاک چین اتریوم، بلاک چین ترون) پشتیبانی می کند. این کیف پول با پلتفرم های مختلف صرافی ها سازگار است.

 

کیف پول از نوع Coinomi

کیف پول تحت وب MyEtherWallet

MyEtherWallet کیف پولی مناسب تحت وب است. این کیف پول بسیار مطمئن و محبوب است و تقریبا تمام نوکن های اتریوم را پشتیبانی می کند. از این رو شما می توانید توکن های تتر خود را به راحتی ذخیره و مدیریت کنید. این کیف پول تتر با کیف پول سخت افزاری سازگار است. در نتیجه کاربر می تواند از دسترسی آسان کیف پول نرم افزاری و امنیت کیف پول سخت افزاری همزمان استفاده کند.
 کیف پول تحت وب MyEtherWallet

کیف پول تحت وب Guarda

این کیف پول تتر از محبوب ترین کیف ها است و از طریق هر دستگاهی که متصل به اینترنت است، قابل دسترس است. 
 کیف پول تحت وب Guarda

نتیجه گیری

از آنجایی که تتر یکی از 10 ارز دیجیتال برتر درجهان است باید به ذخیره ایمن آن توجه شود. نگهداری تتر در جای نامناسب می تواند خطرات بسیاری همچون بلوکه شدن، هک شدن یا فریز شدن موجودی داشته باشد. در این مقاله به تعریف کیف پول تتر پرداختیم. 
کیف هایی که دارای امنیت بالا و کلید های خصوصی هستند و با هر دستگاهی سازگاری دارند از محبوبیت بیشتری برخوردارند وکاربر پسند هستند. در این مقاله ما بهترین و محبوب ترین کیف ها را با توضیحی مختصر معرفی کردیم. 

آخرین تاریخ تغییر این مطلب: دسامبر 4, 2023