در مقاله “دوج کوین”  با تاریخچه و سیستم کار وبمانی آشنا شدید و گفتیم که وبمانی یکی از سامانه های خدمات پول اینترنتی کشور روسیه است. حتما علاقمند هستید با مفاهیم دیگری همچون خرید وبمانی، خرید وبمانی ارزان، خرید پیمر وبمانی ارزان و … هم تخصصی تر آشنا شوید. در اینجا به انواع حساب های وبمانی و نحوه افتتاح حساب وبمانی می پردازیم.  برای افزایش سرمایه ههای خود می توانید انواع ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین ، تتر و تریوم را نیز در قسمت خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با بهترین قیمت و کارمزد پایین خرید و فروش کنید.

افتتاح حساب وبمانی

جهت افتتاح حساب وبمانی هیچ نیازی به کارت اعتباری ندارید و نیازی نیست یک شماره حساب بانکی به حساب وبمانی خود متصل کنید. بنابراین به نظر می‌رسد این سیستم، برای ایرانیان جهت معاملات یا خرید‌های بین‌المللی مناسب باشد. این موسسه بر خلاف رقبای قدرتمندش خدمات خود را بدون هیچ محدودیتی در اختیار ایرانیان قرار می‌دهد. البته ساختن حساب کاربری در دوج کوین اصولی دارد. در ابتدا بهتر است با انواع حساب های وبمانی آشنا شوید.

خرید وبمانی ارزان

انواع حساب وبمانی

در وبمانی شما می توانید یکی از سه حساب یا Keeper را انتخاب کنید و داشته باشید. حساب های وبمانی عبارتند از:
1- کیپر استاندارد یا مینی با مدیریت خود سایت دوج کوین
2-  کیپر لایت برای غیرویندوز
3-  کیپر کلاسیک برای ویندوز

خرید وبمانی ارزان

افرادی که می خواهند از وبمانی استفاده کنند در ابتدا باید برنامه Webmoney Keeper را از سایت وبمانی دانلود کنند و یا از خود سایت وارد شوند. هر حساب وبمانی  یک شناسه وبمانی WMID دارد. کاربران در سامانه پول الکترونیکی از گواهینامه الکترونیکی برخوردار خواهند شد. طبق اطلاعاتی که فرد زمان باز کردن حساب وارد می کند برای او انواع گواهینامه الکترونیکی صادر می شود. اگر شخص مشخصات خودش را وارد نکند به او گواهینامه ناشناس Alias یا الیاس و اگر مشخصات را وارد کند به او گواهینامه Formal تعلق میگیرد.

آموزش افتتاح حساب دوج کوین

1- برای شروع کار در گوگل کلمه webmoney را جستجو کنید. اولین نتیجه آدرس سایت رسمی وبمانی است. در این صفحه روی دکمه sign up کلیک کنید.
خرید وبمانی ارزان
2- در این مرحله از افتتاح حساب وبمانی صفحه زیر باز می شود. این صفحه اصلی وبمانی است. در این صفحه کشور خود را انتخاب کنید و شماره موبلیلتان را وارد کنید. و سپس دکمه continue را کلیک کنید.

خرید وبمانی ارزان

3- در این مرحله از افتتاح حساب وبمانی به شماره شما یک کد ارسال می شود. کد ارسال شده را وارد می کنید و یک رمز برای حساب کاربری تان انتخاب می نمایید.
خرید وبمانی ارزان

4- در این مرحله از افتتاح حساب وبمانی مشخصات شخصی خودتان را وارد کنید. چنانچه می خواهید حساب خود را ارتقاء دهید پیشنهاد می دهم که تاریخ تولدتان را به سال میلادی به دقت وارد کنید.
خرید وبمانی ارزان

5- در ادامه افتتاح حساب وبمانی و خرید دوج کوین صفحه ای به شما نشان داده می شود که می توانید اطلاعاتی که در قسمت قبل وارد کردید را تایید کنید. برای تایید دکمه Proceed را بزنید.

خرید وبمانی ارزان

6- در این مرحله از افتتاح حساب وبمانی باید شماره موبایلتان را وارد کنید . وبمانی به شماره شما اس ام اس می فرستد که با وارد کردن کد شش رقمی مربوطه و زدن دکمه Proceed حسابتان وریفای می شود.

خرید وبمانی ارزان

7- در این مرحله از افتتاح حساب وبمانی پس از وریفای کردن شماره تان، شما وارد محیط وبمانی می شوید و باید رمز عبور خودتان را تعیین کنید و دوباره دکمه Proceed را بزنید.
خرید وبمانی ارزان

8- و در نهایت روی لینکی که به شما ایمیل می شود کلیک کنید تا ایمیل شما تایید شود. پس از این مرحله افتتاح حساب وبمانی شما به پایان رسیده است.

چنانچه مایل هستید درباره وبمانی و نحوه کار با آن بیشتر آشنا شوید و به صورت تخصصی تر کار کنید، مقاله های ما درباره خرید پرفکت مانی و وچرپرفکت مانی وبمانی، خرید وبمانی، خرید وبمانی ارزان، خرید پیمر وبمانی ارزان و … را دنبال کنید.

آخرین تاریخ تغییر این مطلب: دسامبر 4, 2023