همان طور که می دانید پرفکت مانی نسل جدید سیستم پرداخت اینترنتی است که به شما این امکان را می دهد تا بیشتر فعالیت های خود را به صورت آنلاین انجام دهید. شاید شما مرحله افتتاح حساب پرفکت مانی و وریفای کردن آن را گذرانده باشید و بخواهید با روش های سپرده گذاری آشنا شوید. در این مقاله ما به بررسی چهار شکل پس انداز در حساب پرفکت مانی و روش های سپرده گذاری در آن می پردازیم. شماا می توانید در قسمت خرید بیت کوین ارزای دیجیتال را با بهترین قیمت و کارمزد پایین خرید و فروش کنید.

خرید پرفکت مانی ارزان

 

چهار شکل پس‌انداز در حساب پرفکت مانی

حساب شما در پرفکت ‌مانی دارای چهار واحد اصلی دارایی است. شما می‌توانید دارایی خود را به صورت یک یا چند شکل از این واحدها نگهداری کنید. این واحدها به شرح زیر هستند:
•    دلار آمریکا (USD) بر حسب واحد پرفکت مانی (PM)
•    یورو (EUR) بر حسب واحد پرفکت مانی (PM)
•    طلا (Gold) بر حسب واحد پرفکت مانی (PM) معادل طلا بر حسب اونس
•    بیت کوین (Bitcoin)

خرید پرفکت مانی ارزان

روش های سپرده گذاری در حساب

همانطور که گفته شد، ارزهایی که توسط پرفکت مانی پشتیبانی می شوند؛ دلار، یورو، طلا و بیت کوین هستند. شما نمی توانید به بانک بروید و وجه مورد نظرتان را مستقیم به حساب پرفکت مانی واریز کنید. بدین منظور پرفکت مانی راه هایی برای انتقال پول به حساب های خودش فراهم کرده تا شما به راحتی اقدام به سپرده گذاری در آن کنید. شما می توانید با یکی از روش های زیر، وجه مربوطه را به حساب پرفکت مانی خودتان یا شخصی دیگر انتقال دهید.

 1- انتقال وجه داخلی

اگر شما شماره حساب، آدرس ایمیل و تلفن فرد مورد نظر را دارید، می توانید به صورت مستقیم برایش انتقال وجه انجام دهید. البته شما به عنوان فرد فرستنده باید برای انجام این عملیات، مبلغی را به عنوان کارمزد پرداخت نمایید.  بهترین قیمت خرید اتریوم و همچنین خرید تتر نیز در پنل سایت امکان پذیر است.

 

2- انتقال وجه از طریق ووچر الکترونیکی

ووچر پرفکت مانی که به انگلیسی e-Voucher نوشته می شود یا به نوعی کارت شارژ پرفکت مانی نوعی چک بانکی الکترونیکی است که به منظور افزایش اعتبار و برداشت از حساب پرفکت مانی مورد استفاده قرار می گیرد. ووچر پرفکت مانی از یک شماره دیجیتالی 16 رقمی، یک کد فعال سازی 10 رقمی، مقدار اعتبار و تاریخ ایجاد کارت تشکیل شده است. شما با استفاده از شماره 16 رقمی دیجیتالی می توانید در هر زمانی به شماره ارائه شده واریز وجه داشته باشید. نکته مثبت انتقال از طریق  ووچر الکترونیکی این است که در قبال آن هیچ کارمزدی پرداخت نمی شود.
 

خرید پرفکت مانی ارزان

3- انتقال وجه از طریق ارزهای دیجیتال

در این روش، انتقال ارزهای دیجیتالی امکان پذیر است. انتقال وجه از طریق بیت کوین که معروف ترین ارز دیجیتال شناخته شده است، با توجه به بدون کارمزد و ساده بودن آن بیشترین میزان استفاده را در بین سایر ارزهای دیجیتال دارد. خرید دوج کوین و خرید پرفکت مانی به سادگی در سایت دیجی دلار امکان پذیر است.

خرید پرفکت مانی ارزان

4- انتقال وجه از طریق صرافی های همکار 

پرفکت مانی لیستی از شرکت های همکار اعلام کرده است که از طریق آن ها هم می توانید به حساب خودتان واریز انجام دهید. قوانین و شیوه های واریز وجه در هر کدام از شرکت های معرفی شده، مخصوص به خودشان است که باید آن ها را یک به یک مطالعه کنید و بعد از آن گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

خرید پرفکت مانی ارزان

آخرین تاریخ تغییر این مطلب: دسامبر 4, 2023