رازهایی در مورد چگونگی ثروتمند شدن وجود دارد و اگر برای یادگیری آنها وقت بگذارید، می توانید خود را در مسیر درست برای ثروتمند شدن قرار دهید. این راه می تواند کارآفرینی، سرمایه گذاری در بازار سهام یا ارز دیجیتال (پرفکت مانی، دوج کوین، بیت کوین، تتر، اتریوم و …) یا هر راه دیگری باشد.

صاحبان مشاغل و کارآفرینان در موقعیت خوبی برای ایجاد ثروت و ثروتمند شدن خود هستند، با این حال ما در مورد طرح چگونگی ثروتمند شدن سریع صحبت نمی کنیم. بیشتر میلیونرهای خودساخته ثروت خود را از طریق کسب و کار خود به دست آورده اند.

وقتی صاحب یک کسب و کار هستید، می توانید میزان ثروتی را که می خواهید برای خود ایجاد کنید کنترل کنید. شما می توانید کسب و کار خود را با اهداف درآمد و سود خود تنظیم کنید.

صاحبان کسب و کار هوشمند می دانند که درآمد تعیین کننده ثروت شما نیست، بلکه سود تعیین کننده است. و هرچه حاشیه سود در تجارت شما بیشتر باشد، پول بیشتری را به عنوان مالک در جیب خود نگه خواهید داشت.

اصول اساسی پولدار شدن

برای ایجاد ثروت و پولدار شدن، باید چند اصل اساسی را در نظر بگیرید:

1. ذهنیت پولساز همه چیز است

وقتی نوبت به خلق ثروت می رسد، باید ذهنیت پولی مثبتی داشته باشید. هر کس داستانی برای پول دار شدن دارد و این وظیفه شماست که بفهمید داستان شما چیست و آیا ذهنیت شما و باورهای شما مانع پولدار شدنتان هستند. تنظیم مجدد داستان خود بر اساس ذهنیت یک میلیونر برای موفقیت ضروری است زیرا افراد ثروتمند متفاوت فکر می کنند. نحوه ثروتمند شدن نمی تواند مرحله گذرا در زندگی شما باشد. مسیر شما هر چه باشد از کارآفرینی گرفته تا سرمایه گذاری در بازار سهام یا ارز دیجیتال (خرید پرفکت مانی، خرید دوج کوین، بیت کوین، تتر، اتریوم و …) کار و تعهد می خواهد.

2. میلیونرها بودجه بندی دارند

باورش سخت است، اما حقیقت دارد. حتی میلیونرها هم از قانون بودجه پیروی می کنند. بزرگترین راز در مورد چگونگی ثروتمند شدن و ثروتمند ماندن این است که کمتر از آنچه درآمد دارید، خرج کنید. همیشه خواسته هایی وجود دارند که از محدودیت های بودجه فراتر می روند، حتی برای میلیونرها، زیرا عرضه نامحدودی از پول وجود ندارد. پس در هر سطحی با هر میزان درآمدی که هستید، قانون بودجه را رعایت کنید.

3. مدیریت پول الزامی است

مدیریت خوب پول برای ثروتمند شدن و ثروتمند ماندن بسیار مهم است. مدیریت پول یک رفتار و عادت است. باید حواس تان باشد که کجا سرمایه گذاری می کنید و پولتان را خرج می کنید. از هر راهی که درآمد دارید… کارمند هستید یا مدیر، سرمایه گذاری در بازار سهام یا ارز دیجیتال (پرفکت مانی، دوج کوین، بیت کوین، تتر، اتریوم و …) یک استراتژی خاص برای افزایش ثروت و حفظ آن وجود دارد و شما باید آن را مانند یک رژیم تمرینی دنبال کنید.

4. پول خود را برای رشد سرمایه گذاری کنید

سرمایه‌گذاری در دارایی‌هایی که در طول زمان افزایش می‌یابند و بازدهی سرمایه‌گذاری‌تان را برای شما فراهم می‌کنند، مانند پرداخت سود سهام یا ارز دیجیتال (پرفکت مانی، دوج کوین، بیت کوین، تتر، اتریوم و …)، هوشمندانه است. هدف این است که سبد دارایی خود را بسازید و آن را چنان قوی کنید که بتوانید از درآمد غیرفعال در دوران بازنشستگی خود زندگی کنید.

5. کسب و کار خود را حول اهداف مالی شخصی خود بسازید

به عنوان یک صاحب کسب و کار، کنترل بیشتری بر پولی که به دست می آورید در مقایسه با کارمندی با حقوق مشخص دارید. اگر می خواهید پول بیشتری در جیب خود داشته باشید، می توانید درآمد و حاشیه سود خود را افزایش دهید تا مطمئن شوید که پول بیشتری به خانه می برید. هرچه سود بیشتری در کسب و کار خود داشته باشید، بسته به ساختار قانونی کسب و کارتان، می توانید سود یا پاداش بیشتری به خود بپردازید.

6. جریان های درآمدی متعددی ایجاد کنید

صاحبان مشاغل هوشمند بیش از یک جریان درآمد ایجاد می کنند زیرا آنها را از نوسانات در بازار محافظت می کند. این بدان معناست که اگر یک منبع درآمد به دلیل شرایط بازار خشک شود، سایر منابع درآمد می توانند از شما در برابر ضرر محافظت کنند. مثلا می توانید هم در بازار بورس و سهام باشید هم در بازار ارز دیجیتال (پرفکت مانی، دوج کوین، بیت کوین، تتر، اتریوم و …).

7. بررسی نکنید

این مهمترین نکته است. استخدام کمک های مالی مانند حسابداران و مشاوران مالی به شما این حق را نمی دهد که فعالیت های مالی در کسب و کار خود را بررسی کنید. هیچ کس به اندازه شما به پول شما اهمیت نمی دهد، پس هرگز قدرت مالی خود را از دست ندهید. زمانی را برای سرمایه گذاری در آموزش مدیریت پول اختصاص دهید تا بتوانید بر آنچه در حال انجام است نظارت داشته باشید.

سخن پایانی

نکته اصلی این است که دانستن چگونگی ثروتمند شدن چیزی است که آموخته می شود. هیچ تضمینی وجود ندارد که اگر کسب و کاری راه اندازی کنید، وارد ب.رس شوید یا ارز دیجیتال (پرفکت مانی، دوج کوین، بیت کوین، تتر، اتریوم و …) بخرید، ثروتمند شوید زیرا حتی بهترین ایده های تجاری نیز به دلیل اجرای ضعیف شکست می خورند. اما اگر خودتان را آموزش دهید و در موفقیت کسب و کارتان کمک بگیرید، شانس موفقیت خود را افزایش خواهید داد.

آخرین تاریخ تغییر این مطلب: دسامبر 15, 2021