می خواهید از فروشگاه های اینترنتی سراسر دنیا خرید کنید؟ می خواهید به حساب دیگران پول انتقال دهید؟ به درگاه پرداخت مطمئن نیاز دارید؟ سیستم پرفکت مانی که از محبوب ترین سیستم های پرداخت آنلاین است و در ایران هم طرفداران بسیاری دارد، می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اگر در مباحث پرفکت مانی، ووچر پرفکت مانی، مزایا و معایب پرفکت مانی، نحوه افتتاح حساب پرفکت مانی، خرید ووچر پرفکت مانی ، خرید ووچر با ما همراه بودید، در این مقاله هم می توانید با نحوه انتقال پول از حساب پرفکت مانی آشنا شوید.

خرید پرفکت مانی ارزان

از آنجایی که سیستم پرفکت مانی مانند یک شبکه بانکی گسترده عمل می کند، شما می توانید با استفاده از آن خدمات معمول بانکی را نه تنها در کشور خود، بلکه در سایر کشورها نیز انجام دهید. شما می توانید پول به این حساب واریز کنید و از آن برداشت کنید. برای آشنایی با نحوه واریز پول، می توانید از مقاله روش های سپرده گذاری در حساب پرفکت مانی استفاده کنید.  خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با بهترین قیمت و کارمزد پایین بعد از ثبت نام در ساایت دیجی دلار ممکن است.
از آنجا که در ایران افراد کمی هستند که به حساب های بانکی و اعتباری خارجی دسترسی  دارند،  خرید و فروش پرفکت مانی، از طریق صرافی های آنلاین انجام می شود. برای برداشت پول یا انتقال از حساب پرفکت مانی تان شما چند راه دارید و می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

خرید پرفکت مانی ارزان

انتقال پول از پرفکت مانی به پرفکت مانی

برای انتقال مبلغ مورد نظرتان از از حساب پرفکت مانی خودتان به حساب پرفکت مانی دیگری مراحل زیر را دنبال کنید.

1-   ورود به حساب کاربری

وارد حساب خود در پرفکت مانی شوید و سپس از نوار ابزار بالای صفحه گزینه Send Money را انتخاب کنید.
خرید پرفکت مانی ارزان

2-    انتخاب نوع انتقال

در این صفحه کیف پول مورد نظرتان را انتخاب و سپس از روبروی آن، گزینهSingle payment  را انتخاب کنید.

خرید پرفکت مانی ارزان

3-    وارد کردن اطلاعات

سپس در مرحله بعدی، مبلغ مورد نظرتان را در قسمت Amount، شماره حساب گیرنده را در قسمتTo Account  و توضیحات مربوط به انتقال را در قسمت Description  وارد کنید. توضیحات مربوط به انتقال را وارد کنید.
اگر می خواهید کد امنیتی نیز برای شما فعال شود، گزینه Add Protection code را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه شما باید یک کد امنیتی انتخاب کنید. گیرنده تنها در صورتی می تواند مبلغ را دریافت کند که کد امنیتی را داشته باشد. سپس گزینه Payment preview  را انتخاب کنید.
خرید پرفکت مانی ارزان

4-    تایید پرداخت

بعد از زدن Payment preview  ، فاکتوری نمایش داده می شود. آن را به دقت بررسی کنید و در صورتی که همه چیز درست بود، گزینهSend money  را انتخاب کنید.

خرید پرفکت مانی ارزان

آخرین تاریخ تغییر این مطلب: دسامبر 4, 2023