ما با خرید دوج کوین و نحوه افتتاح حساب و ساخت کیف پول وبمانی در مقالات قبلی آشنا شدیم. اگر همگام با ما پیش آمده باشید، همکنون شما کیف پول مخصوص خودتان را دارید. اما چگونه می توانید حساب وبمانی تان را شارژ کنید یا به حساب کسی پول واریز کنید؟  همچنین می توانید انواع ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین ، تتر و تریوم را نیز در قسمت فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با بهترین قیمت و کارمزد پایین خرید و فروش کنید.

آموزش نحوه شارژ حساب وبمانی

اگر حساب وبمانی دارید و می خواهید پول به حسابتان واریز شود، ابتدا باید مراحل زیر انجام دهید. به Settings بروید. بعد روی آیکن شماره ۱ در تصویر زیر کلیک کنیدPermissions  یا شماره 2 را انتخاب کنید و  در سومین بخش Security را فعال کنید.

حالا وقتی کسی می خواهد به حساب وبمانی شما پول واریز کند، شناسه کیف پول وبمانی تان که در این قسمت به شما نمایش داده می شود را در اختیارش قرار دهید.

برای به روزرسانی کیف وبمانی خودتان لازم نیست مراحل سختی طی کنید. برای این مهم فقط کافی است  گزینه رفرش که در تصویر زیر نمایش داده شده است کلیک کنید.

آموزش نحوه واریز به حساب وبمانی

شاید بخواهید از حساب وبمانی تان به حساب دیگری پول واریز کنید. در این صورت روی آیکن کیف پول وبمانی که با عدد 1 نمایش داده شده کلیک کنید. پنجره ای باز می شود. از پایین پنجره شماره 2 یا آیکنی که شبیه آیکن تلگرام است و Transfer funds  نام دارد را کلیک کنید و از منوی ظاهر شده شماره 3 یا  To a purse را کلیک کنید.
https://digidollar.org

صفحه زیر برایتان باز می شود. این صفحه را به ترتیب زیر پر کنید:

1-    در قسمت  1 شناسه کیف پول دریافت کننده وبمانی را بنویسید
2-    در قسمت 2 مقدار پول انتقالی را بنویسید
3-    در قسمت 3 حداقل ۵ کاراکتری را وارد کنید
4-    در سمت 4 نوع انتقال را مشخص کنید
5-    در قسمت 5 روش تایید انتقال را انتخاب کنید
سپس دکمه OK را کلیک کنید.

توجه کنید که اگر در منوی کرکره ای  قسمت 4 به جای standard گزینه With Protection را انتخاب کنید، پول شما با کد محافظتی انتقال داده می شود و شما بایدکد را در اختیار دارنده حساب گیرنده قرار دهید. اگر این کد را در اختیار گیرنده وبمانی قرار ندهید بعد از مدت زمانی پول به حساب شما برگردانده خواهد شد.

چنانچه مایل هستید درباره وبمانی و نحوه کار با آن بیشتر آشنا شوید و به صورت تخصصی تر کار کنید، مقاله های ما درباره وبمانی، خرید وبمانی، خرید وبمانی ارزان، خرید پیمر وبمانی ارزان و … را دنبال کنید.

آخرین تاریخ تغییر این مطلب: دسامبر 4, 2023