آیا بیت کوین به زیر 39 هزار دلار سقوط می کند، نزول بیشتر در پیش است یا روند صعودی خواهیم داشت؟ قیمت فعلی بیت کوین در زمان نوشتن این مقاله (اول اسفند 1400) 38338 دلار است که 3.78 درصد کمتر از 24 ساعت قبل است. بیت کوین در سال جدید میلادی و طی 5 روز گذشته نسبت به NASDAQ ضعیف عمل کرده است. با این حال، امسال عملکرد بهتری از اتریوم داشته است. بیت کوین اکنون ارجح ترین ارز دیجیتال (پرفکت مانی، دوج کوین، بیت کوین، تتر، اتریوم و …) در نظرسنجی Crowdwisdom360 Best Crypto Now برای خرید است.

سطح بهره برای بیت کوین و اتریوم در سال جاری کاهش یافته است. در حالی که سود بیت کوین 15 درصد کاهش یافته است، در حالی که سود اتریوم 40 درصد کاهش یافته است. با این حال، اتریوم در 7 روز گذشته به این اندازه سقوط نکرده است. هر دوی این رفتارها در قیمت منعکس می شود. اتریوم در سال 2022 بسیار بیشتر از بیت کوین سقوط کرد، با این حال، این سقوط در 5 روز گذشته تفاوت قابل توجهی با بیت کوین نداشته است.

روند اخیر بیت کوین

هیچ کدام از ارزهای دیجیتال (پرفکت مانی، دوج کوین، بیت کوین، تتر، اتریوم و …) را نمی توانیم به طور قطع پیش بینی کنیم ولی با توجه به مشهودات، میانگین پیش‌بینی‌های پلتفرم برای بیت کوین در سال 2022 در سطح محافظه‌کارانه 47284 دلار باقی مانده است، اما به نظر می‌رسد این میزان در چند روز آینده به سمت بالا پیش رود.

بازیابی بیت کوین تا کنون سریعتر از خرابی های قبلی بوده است و 33 درصد آن در 15 روز بازیابی شده است. بهبودی قبلی 90 روز طول کشید.

چگونه روی بیت کوین سرمایه گذاری کنیم؟

خریدن و داشتن هر نوع ارز دیجیتالی (پرفکت مانی، دوج کوین، خرید بیت کوین، تتر، اتریوم و …) این روزها خیلی آسان تر از گذشته شده است. گرفتن بیت کوین روز به روز آسان تر شده است. در حال حاضر چندین صرافی وجود دارد که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال (پرفکت مانی، دوج کوین، تتر، اتریوم و …) را ارائه می دهند. در اینجا مراحلی را برای نحوه خرید بیت کوین آورده ایم:

  1. اولین قدم برای به دست آوردن یا سرمایه گذاری در بیت کوین، انتخاب یک بورس است. صرافی های متعددی در بازار وجود دارد. محبوب ترین آنها عبارتند از:
  2. کوین بیس – Coinbase
  3. بایننس – Binance
  4. جمینی – Gemini
  5. رابین هود – Robinhood
  6. ونمو – Venmo
  • مرحله دوم این است که در مورد گزینه پرداخت تصمیم گیری کنید. با این حال، هنگامی که تصمیم به مبادله گرفتید، باید حساب خود را پر کنید. روش‌های مختلفی برای تامین مالی حساب‌های شما وجود دارد، مانند حواله‌های بانکی از حساب چک یا پس‌انداز، پی پال، حواله‌های سیمی، کیف پول ارز دیجیتال یا حتی کارت اعتباری یا نقدی.

توجه: هر صرافی با توجه به تامین مالی حساب شما هزینه های خاص خود را دارد.

  • مرحله سوم ثبت سفارش است. پس از تامین مالی حساب خود، اکنون می توانید بسته به ویژگی های ارائه شده توسط صرافی، سفارش خود را ثبت کنید.

پس از ثبت سفارش و تکمیل تراکنش، مالک بخشی از بیت کوین خواهید بود که در کیف پول شما منعکس می شود.

بیت کوین تا پایان سال به 100000 دلار می رسد؟

اگر بخواهیم صادق باشیم باید بگوییم که انتظار می رفت بیت کوین تا پایان سال 2022 به 100000 دلار برسد. با این حال، با افزایش سقوط بیت کوین و ترس از مقررات، تنها 5 درصد از مشتریان جی پی مورگان فکر می کنند که بیت کوین تا پایان سال به 100000 دلار میرسد. با این حال، بیش از 40 درصد مشتریان، احتمال می دهند قیمت بیت کوین به بالای 60000 دلار برسد یعنی به قیمتی معادل تقریباً دو ماه قبل از شروع آخرین روند کاهشی.

آخرین تاریخ تغییر این مطلب: فوریه 10, 2024