شما در کنار ما با پرفکت مانی، خرید پرفکت مانی ارزان و ووچر پرفکت مانی آشنا شدید. در این مقاله نیز، به بررسی Verifivation یا وریفای کردن حساب پرفکت مانی می پردازیم و مزیت های آن نسبت به حساب وریفای نشده و نحوه انجام وریفای را بررسی می کنیم. اگر هنوز حساب پرفکت مانی ندارید در ابتدا وارد این لینک شوید و بعد از مطالعه مقاله افتتاح حساب پرفکت مانی، حساب پرفکت مانی خودتان را بسازید. سپس طبق مراحل گفته شده در این مقاله آن را وریفای کنید.  همچنین می توانید انواع ارزهای دیجیتال را نیز در قسمت خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با بهترین قیمت و کارمزد پایین خرید و فروش کنید.

خرید پرفکت مانی ارزان

وریفای کردن حساب پرفکت مانی

وریفای کردن حساب پرفکت مانی چه مزیتی دارد و چرا باید حساب پرفکت مانی خود را وریفای کنیم؟

در حساب های معمولی پرفکت مانی هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و تنها مزیت حساب های وریفای شده به حساب های وریفای نشده، مبلغ کارمزد آن است – کارمزدی که در هر انتقال از فرستنده کم می شود. یعنی اگر حساب شما وریفای شده باشد، حین انتقال پول از حسابتان به جای پرداخت کارمزد ۱٫۹۹ درصدی، کارمزد ۰٫۵ درصدی پرداخت خواهید کرد.
پس اگر شما با حساب پرفکت مانی خود مبالغ زیادی جابه‌جا می کنید، پرداخت کارمزد کمتر به نفع شما است. حال خودتان تصمیم بگیرید که میخواهید حسابتان وریفای باشد یانه؟!

خرید پرفکت مانی ارزان

نحوه وریفای کردن حساب پرفکت مانی

برای وریفای کردن حساب پرفکت مانی تان، بعد از این که به اکانت خود در پرفکت مانی وارد شدید از منوی بالای صفحه گزینه “settings” را انتخاب کنید.
خرید پرفکت مانی ارزان

سپس مطابق تصویر زیر، از قسمت “Account Verification” بر روی گزینه ی “Verification management” کلیک نمایید.
خرید پرفکت مانی ارزان

برای وریفای کردن کامل حساب پرفکت مانی باید ۳ مرحله را تکمیل کنید. این سه مرحله در تصویر زیر نشان داده شده اند. توضیحات هر مرحله در زیر عکس آمده است.
خرید پرفکت مانی ارزان

1-    : Name Validation

در این مرحله برای وریفای کردن حساب پرفکت مانی تان شما باید اسکن یا عکس پاسپورت یا ترجمه رسمی گواهینامه رانندگی یا کارت ملی خود را در این بخش آپلود کنید. برای ترجه مدارکتان پیشنهاد میکنم از مطمئن ترین روش یعنی دارالترجمه های رسمی استفاده کنید.
همچنین مطمئن شوید که مشخصاتتان را در پروفایل پرفکت مانی درست وارد کنید و با اسکن های ارسالی تان از تمامی جهات یکسان باشد.
بعد از تایید شدن اسکن به ایمیل شما پیامی می آید و سپس می توانید به سراغ مرحله‌ی بعدی بروید.

2-    : Address Validation

در مرحله دوم برای وریفای کردن حساب پرفکت مانی تان شما باید ترجمه رسمی قبض آب، برق، تلفن و یا موبایل خود را ارسال کنید. در این مرحله باید توجه داشته باشید که آدرس روی قبض ارسالی، با آدرس ذکر شده در پروفایل پرفکت مانی شما کاملاً یکسان باشد. در ضمن قبض حتما باید به نام شخص شما باشد و تاریخ قبض شما باید جدید باشد و بیش از ۳ ماه از تاریخ آن نگذشته باشد.
بعد از تایید شدن اسکن با ایمیل به شما اطلاع داده می شود و سپس می توانید به سراغ مرحله‌ی سوم بروید.

3-    : Phone Validation

این مرحله در صورتی فعال می شود که مراحل ۱ و ۲ تایید شوند. در این مرحله برای وریفای کردن حساب پرفکت مانی تان شما شماره موبایل تان را با فرمت کد کشور و شماره همراه (مانند ۹۸۹۱۲0000000+ ) وارد می کنید. از طرف پرفکت مانی با شما تماس گرفته می شود و شماره ای توسط اپراتور برای شما خوانده می شود. شماره را در کادر وارد کنید. در پایان حساب پرفکت مانی شما به صورت کامل وریفای می گردد.
خرید پرفکت مانی ارزان

نکات مهم در مورد وریفای کردن حساب پرفکت مانی

  • شاید شما در بعضی منابع با مطالبی درمورد وریفای کردن پرفکت مانی با مدارک فارسی روبرو شوید. این مطالب مربوط به گذشته است و دیگر کاربردی ندارد. مدارک ارسالی شما باید به زبان انگلیسی به صورت رسمی ترجمه شده و کاملا مطابق با اطلاعات وارد شده در پروفایل پرفکت مانی شما باشند. برای ویرایش اطلاعات پروفایل، می توانید پس از ورود به حساب کاربری خود در پرفکت مانی، از بخش “settings” اقدام فرمایید.
  • اگر مدارک شما به صورت رسمی ترجمه شده باشند و مهر دارالترجمه روی آن ها باشد، به راحتی و بدون هیچ مشکلی می توانید حساب خود را وریفای کنید. در صورتی که مدارکی مثل قبض برق یا آب به نام خودتان ندارید، می توانید از دارالترجمه بخواهید که در ترجمه اسم شما را جایگزین کند.
  • همچنین می توانید فایل های خام مدارک ترجمه شده (مثل قبض ترجمه شده) را از اینترنت دانلود کنید و سپس با نرم افزارهایی مانند فوتوشاپ، آن ها را ویرایش می نمایید و اطلاعات خود و تصویر مهر دارالترجمه را در آن وارد می کنید. این روش ریسک بالایی دارد و ممکن است حساب شما مسدود گردد. موفقیت در وریفای کردن حساب پرفکت مانی با این روش، بستگی به مهارت شما در استفاده از نرم افزارهای ویرایش تصویر دارد.

خرید پرفکت مانی ارزان

برای آشنایی بیشتر با پرفکت مانی، خرید پرفکت مانی، خرید پرفکت مانی ارزان، ووچر، خرید ووچر پرفکت مانی و دیگر مقوله های پول الکترونیکی با مقاله های ما همراه باشید.

آخرین تاریخ تغییر این مطلب: دسامبر 4, 2023