بیت کوین رایگان

آیا اطلاع دارید می توان بیت کوین را به صورت رایگان دریافت کرد؟ آیا این بیت کوین ها ارزش دارند؟ اگر خرید بیت کوین رایگان است، روش به دست آوردن آن چگونه است؟ آیا سایت هایی وجود دارند که بیت کوین را  رایگان ارائه دهند؟ چقدر می توان از این بیت کوین ها دریافت کرد؟ 
در این مقاله ما قصد داریم به تمام این سوالات پاسخ دهیم. با هم خواهیم خواند که بیت کوین رایگان چیست واز کجا قابل دستیابی است. به منبع درآمد سایت های ارائه دهنده می پردازیم و مراحل ایجاد کیف پول این ارز را توضیح خواهیم داد.

بیت کوین رایگان چیست؟ 

در فضای اینترنت سایت هایی وجود دارند که از طریق آنها شما می توانید مقدار کمی بیت کوین به نام فاست (Faucet) دریافت کنید. در واقع این سایت ها به طور عملی پول رایگان را بین کاربران پخش می کنند. فاست از زمان پیدایش بیت کوین وجود داشته است. 

دلیل ایجاد بیت کوین رایگان

چرا سایت هایی وجود دارند که بیت کوین فاست به کاربران ارائه می دهند؟ اگر ارزش بیت کوین همچون پول است، توزیع پول رایگان چه معنایی دارد؟ دلایل ایجاد و توزیع بیت کوین به صورت رایگان را می توان در دو مورد خلاصه کرد:
1-    در ابتدای شروع کار بیت کوین، افراد آشنایی زیادی با این نوع ارزها نداشتند. به همین دلیل بیت کوین رایگان ارائه شد تا کاربران بیشتری با بیت کوین آشنا شوند و شروع به کار کنند.
و از آنجایی که افزایش کاربران بیت کوین به معنای بالا رفتن قیمت بیت کوین است، این سیاستی کاربردی به حساب می آید. 
2-    در سراسر دنیا مخصوصا ملل فقیر، بیت کوین بدون پول جذابیت بسیاری دارد و ترافیک این سایت ها بعد از مدتی فوق العاده بالا می رود. بنابراین هدف بسیاری از این سایت ها از ارائه بیت کوین بدون پول، نمایش تبلیغات در سایت وکسب درآمد است.

 بیت کوین رایگان

نحوه دریافت بیت کوین رایگان

برای دریافت بیت کوین به صورت رایگان از سایت های ارائه دهنده، کاربر باید ایمیل، رمز عبور و آدرس کیف پول بیت کوین را وارد کند. کاربر می تواند در زمان های مشخص بیت کوین رایگان درخواست دهد.
بیت کوین گرفته شده در حساب کاربری سایت ذخیره می شود و در سایت باقی می ماند تا زمانی که میزان بیت کوین به حداقل برداشت برسد.

نحوه ساخت کیف پول برای بیت کوین رایگان

برای بیت کوین کیف پول های متفاوتی وجود دارد ولی همه آنها از نظر امنیت و کارکرد قابل اطمینان نیستند. برای داشتن یک کیف پول مطمئن می توانید atomic wallet را از لینک  atomicwallet.io دانلود کنید. 
اکثر کیف پول های بیت کوین از نظر نرم افزار و کارکرد شبیه هم و آسان هستند. کیف پول را باز کنید. صفحه زیر برایتان باز می شود که لیستی از ارزهایی است که توسط این کیف پول پشتیبانی می شوند.

 نحوه ساخت کیف پول برای بیت کوین رایگان

روی هر ارز که کلیک کنید برای ارسال و دریافت دو دکمه Send و Receive ظاهر می شود.

  نحوه ساخت کیف پول برای بیت کوین رایگان

اگر روی دکمه Receive کلیک کنید، آدرس بیت کوین خودتان را می توانید ببینید.
 نحوه ساخت کیف پول برای بیت کوین رایگان

اگر روی دکمه Send کلیک کنید می توانید هر مقدار بیت کوین که می خواهید به دیگران ارسال کنید.
  نحوه ساخت کیف پول برای بیت کوین رایگان

پشتیبان گیری از کیف پول بیت کوین 

بعد از این که کیف پول خود را نصب کردید باید وارد مرحله پشتیبان گیری شوید. چون اگر کیف پول نرم افزاری پاک شود، اطلاعات آن قابل بازیافت نیست. برای پشتیبان‌گیری، Private Keys یا Seed را از کیف پول دریافت کنید. در برخی کیف پول ها فقط Seed ارائه می‌شود. بدین منظور می‌توانید آن را با سایت iancoleman.io به Private Keys تبدیل کرد.
در Atomic wallet هم Private Keys ارزها و هم Seed وجود دارد.برای انجام پشتیبانی به بخش Setting وارد شوید. تب Private keys را بزنید و Seed  را کپی کنید و در جای امنی ذخیره کنید. 
 پشتیبان گیری از کیف پول بیت کوین

از سایت های موجود چقدر می توان بیت کوین رایگان دریافت کرد؟

هر سایت بسته به نحوه کارش، میزان بیت کوین متفاوتی پرداخت می کند. ولی به طور کلی هر سایت در هر بار معمولا کمتر از 0.003 دلار می پردازد. در بیشتر سایت هایی که بیت کوین رایگان ارائه می دهند، امکان زیر مجموعه گیری برای کاربران وجود دارد. 

کلام آخر

در سال های اخیر افزایش چشمگیر قیمت بیت کوین، همه توجه ها را به خود جلب کرده است. در این میان برخی سایت ها بیت کوین رایگان ارائه می کنند. این سایت ها با ایجاد ترافیک بالا وگرفتن تبلیغ کسب درآمد می کنند. 
با گرفتن این بیت کوین های رایگان، کاربران می توانند درآمد کسب کنند. ولی میزان این درآمد در حدی نیست که قابل توجه باشد. 

آخرین تاریخ تغییر این مطلب: نوامبر 11, 2023