اگر جزو افرادی هستید که در حال حاضر یک کسب و کار اینترنتی دارید یا می خواهید چنین کسب و کاری شروع کنید یا خریدهای خود را از طریق اینترنت انجام می دهید، باید با روش های پرداخت اینترنتی و همچنین درگاه های پرداخت آنلاین آشنایی کامل داشته باشید. یکی از سرویس های پرداخت آنلاین مطمئن، سرویس پرداخت دوج کوین است. انواع رمزارزا و ارزهههای دیجیتال مانند خرید بیت کوین را با بهترین قیمت و کارمزد پایین خرید و فروش کنید. اما دوج کوین چیست؟ خرید دوج کوین چگونه است؟ خرید دوج کوین ارزان و خرید پیمر دوج کوین چگونه است؟

دوج کوین چیست

وبمانی (webmoney) هم مانند سیستم پرداخت پرفکت مانی، یکی از سیستم های پرداخت الکترونیکی جهانی آنلاین و سریع است. شما می توانید با دوج کوین در کمترین زمان ممکن تراکنش های مالی را بدون نیاز به حساب بانکی و یا کارت اعتباری انجام دهید. با این سیستم به راحتی می توانید پول بفرستید، بگیرید، خرید کنید یا هر کار دیگری که به پرداخت الکترونیکی پول ربط دارد، انجام دهید.

خرید دوج کوین

دوج کوین در نوامبر 1998 در روسیه به عنوان یک سیستم انتقال پول برای دلار امریکا تاسیس شد. علت تاسیس چنین سیستمی، بحران مالی روسیه بود که منجر به رواج بیشتر دلار آمریکا در روسیه شد. شركت WM Transfer LTD  در روسيه مديريت پول الكترونيكي دوج کوین را بر عهده دارد. همچنین طراح و سازنده اين سیستم، نیز شركت روسي  “Vychislitelnye sily” است كه هم اكنون پشتيبانی فنی اين سيستم را انجام می‌دهد.

امنیت خرید دوج کوین 

در این سیستم وجوه شما در “Purse” یا کیف پول ذخیره می شود. این کیف های پول مخصوص نگهداری پول الکترونیکی طراحی شده اند.
اگر نگران امنیت این سیستم انتقال پول هستید، باید بگوییم جای هیچ نگرانی نیست و تراکنش های دوج کوین دارای امنیت بالا، غیر قابل شناسایی و غیر قابل بازگشت هستند. در دوج کوین، برای افزایش امنیت، تمام جابجای دارایی ها از طریق نهادهای به نام Guarantors انجام می گیرد که تضمین کنندگان انجام صحیح تراکنش های در دوج کوین محسوب می گردند. مبالغ واحدهای دوج کوین در شبکه جهانی ذخیره می شود و همین ضمانت و پشتوانه این سیستم پرداخت است. از دوج کوین می توان برای پرداخت های همکار استفاده کرد.

خرید دوج کوین

تکنولوژی ارائه شده توسط دوج کوین مبتنی بر مجموعه ای از رابط های استاندارد شده است که شرکت ها و افراد می توانند برای مدیریت حقوق ارزشمند مالکیتشان از آن استفاده کنند. تمام کیف پول های متعلق به یک نفر در یک keeper نگهداری می شوند که شناسه وب WMID دارد. ارزش های موجود در این سیستم در واحدهای دوج کوین WM ارزیابی می شوند. برای برقراری ارتباط داخلی، تمام کاربران باید اطلاعات شخصی وریفای شده خود را در سیستم ارائه دهند.
خرید دوج کوین

محبوبیت دوج کوین

دوج کوین در حال حاضر بیش از 39 میلیون کاربر دارد و روزانه حدود ده هزار نفر وارد این سیستم می شوند و از خدمات دوج کوین در سراسر جهان استفاده می کنند و البته خدمات و کارآیی این سامانه و پول الکترونیکی روز به روز بیشتر می شود.
وبمانی به مراتب بيشتر و بهتر از بسیاری از سيستم‌های پرداخت الکترونیکی ديگر در جهان تكامل یافته است و به همین دلیل می تواند انعطاف پذیری بسیار بالایی برای خدمات رسانی به مشتریان خود داشته باشد.

خرید دوج کوین

همان طور که در نمودار زیر مشاهده می کنید، میزان تراکنش های دوج کوین طی سال های اخیر چند برابر شده است.

خرید دوج کوین

در جدول زیر هم میزان ورود به دوج کوین و ثبت نام در این سیستم را مشاهده می کنید. این آمار در آخرین روز هشتمین ماه سال 2019 میلادی ثبت شده است.

خرید دوج کوین
کارمزد انجام معاملات دوج کوین 0.8% مبلغ معامله است که حداکثر کارمزد در آن 50 یورو است.
چنانچه مایل هستید درباره دوج کوین و نحوه کار با آن بیشتر آشنا شوید و به صورت تخصصی تر کار کنید، مقاله های ما درباره دوج کوین، خرید دوج کوین، خرید وب منی ارزان، خرید پیمر وبمانی ارزان و … را دنبال کنید.

آخرین تاریخ تغییر این مطلب: آگوست 2, 2021