آیا به حساب های پرفکت مانی سود تعلق می گیرد؟ سود سالیانه به حساب های پرفکت مانی چند درصد می باشد؟

سود سالیانه حساب پرفکت مانی
سیستم پرداخت PerfectMoney سالانه 4٪ به مشتریان خود سود پرداخت می کند. پرداخت سود بصورت ماهیانه انجام می شود. در پنل کاربری خودتان قادرید انواع ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین ، تتر و تریوم را نیز در قسمت فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با بهترین قیمت و کارمزد پایین خرید و فروش کنید

چگونه می توانید امنیت حساب کاربری پرفکت مانی خود را افزایش دهید؟

ورود به حساب پرفکت مانی با کد تایید پیامک
این کاملاً ساده است. برای انجام این کار ، لطفاً از ورود چند مرحله ای با ارسال کد پیام کوتاه استفاده کنید. هر بار که سعی در ورود به سیستم دارید ، از شما خواسته می شود که کد ارسال شده به تلفن همراه خود را در هرمرحله ورود وارد نمائید.  برای فعال کردن این قابلیت کافیست در حساب کاربری خود وارد بخش setting شده سپس در بخش Security گزینه Change Security Settings را کلیک نموده و SMS Login را فعال می نمائید. توجه داشته باشید که هزینه ارسال کد ورود 0.1 دلار می باشد که از حساب کاربریتان بصورت اتوماتیک کسر میشود. برای فعال سازی این قابلیت می بایست حداقل 5 دلار کیف پولتان شارژ داشته باشد.

برای انتقال سریع پول از حساب خرید پرفکت مانی راه میانبری وجود دارد؟

بله.پرفکت مانی برای صرفه جویی در وقت این قابلیت را برای شما فراهم آورده است. با کلیک بر روی گزینه “Quick Payment” در صفحه اصلی کاربری خود و تکمیل فرم مربوطه پرداخت خود را سریعا انجام دهید.
روش پرداخت سریع در پرفکت مانی
همچنین یک راه دیگر سریع نیز وجود دارد اینکه "ماوس" را روی کیف پولی که قصد انجام عملیات پرداخت دارید حرکت دهید سپس عملیات مدنظر خود را انتخاب نمائید.

در صورتیکه برای پرداخت های بین المللی خود با محدودیت پرداخت مواجه هستید میتوانید با افتتاح حساب و خرید پرفکت مانی که آموزش ان در سایت دیجی دلار قرار داده است بدون محدودیت انواع خرید های خود را انجام دهید. برای شارژ حساب پرفکت مانی یا خرید پرفکت مانی کافیست از بخش حساب کاربری خود در سایت دیجی دلار با قیمت ارزان و بصورت اتوماتیک حساب خود را شارژ نمائید. همچنین با انتخاب خرید ووچر پرفکت مانی می توانید بدون کارمزد اقدام به پرداخت های خود در سایت های مربوطه نمائید. 

آخرین تاریخ تغییر این مطلب: دسامبر 4, 2023