امروزه با رشد دنیای ارزهای دیجیتال(پرفکت مانی، دوج کوین، بیت کوین، تتر، اتریوم و …)، متوجه شده ایم که هر روز راه های جدیدی برای کسب رایگان ارزهای مختلف در حال ظهور است. تکنیک هایی که باعث شده از این حوزه بازی ها و ارزهای دیجیتال درآمد خوبی کسب کنید. همانطور که می دانید بیت کوین در ابتدا توسط اندروید و بازی های کامپیوتری نیز هدیه داده می شد.

بازی هایی که توکن  و ارز دیجیتال پاداش می دهند:

  • بازی هش راش
  • بازی طوفان ارز دیجیتال x
  • بازی CryptoKitties برای اندروید
  • بازی سندباکس

ارزهای دیجیتال(پرفکت مانی، دوج کوین، بیت کوین، تتر، اتریوم و …) امکانات زیادی دارند و اگر شما نیز به دنبال راهی برای پشتیبانی آسان از آنها هستید، می توانید با انجام بازی های مرتبط شروع کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا به بازی هایی اشاره کنیم که دوج کوین و ارزهای دیجیتال را در اختیار شما قرار می دهند.

بازی هش راش

در پاییز سال 2020 بود که یک توکن سوآپ به عنوان یک ارز کاربردی در بازی هش راش ارائه شد. با ورود به وب سایت رسمی hashish به آدرس hashrush.com می توانید نسخه اصلی بازی را دانلود کرده و به صورت رایگان از بازی آن لذت ببرید. اگر قصد کسب درآمد از انجام این بازی را دارید، بهتر است بدانید که باید مراحل مشخصی را طی کنید، می توانید با تکمیل مراحل و چالش های موجود در بازی، توکن را به صورت رایگان دریافت کنید. از نظر ارزش توکن، هر کدام از این توکن ها دارای ارزشی برابر با ERC-20 در بلاک چین اتریوم هستند.

بازیکنان می توانند از این توکن برای خرید و فروش اقلام و ارزهای موجود در بازی استفاده کنند. همچنین می توانید ارزهای درون بازی را خریداری کرده و با پرداخت پول واقعی آنها را مدیریت کنید. یکی از نکات قابل توجه در مورد این بازی، وضعیت انتشار آن است که هنوز تکمیل نشده است و مشخص نیست که آینده چگونه خواهد بود. این توکن از دسامبر 2018 در صرافی ها مبادله شده است، که استفاده از آن را برای شما امکان پذیر می کند. همچنین مهم است که این ارز در حال حاضر – یعنی دسامبر 2021 – 0.006097 دلار قیمت دارد. این بازی را می توان یک بازی ارز دیجیتال رایگان در نظر گرفت. اگر علاقه مند به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این نرم افزار هستید. بهتر است به وبسایت اصلی این بازی مراجعه کرده و اخبار و سایر موارد را دنبال کنید.

بازی طوفان ارز دیجیتال x

مکان دیگری که در آن می توانید ارز دیجیتال رایگان داشته باشید، StormPay است. برای استفاده از این پلتفرم می توانید به سایت رسمی Storm Play یا صفحه آن در گوگل پلی مراجعه کنید. و بعد از دانلود این نرم افزار می توانید کار خود را شروع کنید. در ابتدا لیستی از وظایف به شما نشان داده می شود که در آن موارد مختلفی مانند تماشای فیلم وجود دارد. تماشای آگهی های بازرگانی، بازی و مواردی از این دست. با انجام چنین کارهایی امتیازهایی به دست می آورید که در نهایت به واحدهای ارزی مانند بیت کوین یا اتریوم تبدیل می شوند. ارزهای دیجیتالی که دریافت می کنید مستقیماً به کیف پول دیجیتال شما واریز می شوند و می توانید با مراجعه به صرافی های آنلاین اقلام را بفروشید.

 بازی CryptoKitties برای اندروید

بازی دیگری که می توانید کسب درآمد کنید، CryptoKitties است. قابل توجه است که این بازی را می توان یکی از پررونق ترین و البته پررونق ترین ها دانست. این بازی توسط یک استارت آپ کانادایی به نام Axiom Zen در سال 2017 ساخته شده است. Axiom Zen به بسیاری از پروژه های نرم افزاری و واقعیت مجازی علاقه مند بود. اما CryptoKitties را می‌توان یکی از موفق‌ترین پروژه‌های این تیم دانست. در این اثر شما قادر به داشتن گربه های مختلف هستید، هر گربه ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد که آن را در دنیای این بازی خاص می کند. این بازی بر روی بلاک چین اتریوم و توکن های آن بر روی پلت فرم شبکه ERC-721 ساخته شده است.

همانطور که می دانید استانداردترین شبکه اتریوم را می توان ERC-20 در نظر گرفت اما این شبکه نامحسوس است. همانطور که گفتیم شما گربه هایی دارید که هر کدام ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارند. بنابراین گاهی اوقات گربه هایی وجود دارند که به دلیل کمیاب بودن با قیمت های بسیار بالایی به فروش می رسند. همچنین مهم است که هر گربه دارای جنسیت دقیق باشد که برای گربه های نر به نام Dames و گربه های ماده به عنوان Sire شناخته می شود. می توانید از گربه های ماده برای ادامه پرورش گربه های خود استفاده کنید. گربه ها دارای 4 لول هستند که هر کدام بر اساس ارزش سازماندهی شده اند. در قسمت زیر به معرفی آنها پرداخته ایم:

  • معمولی
  • تفننی
  • ویرایش ویژه
  • انحصاری

بازی سندباکس

آخرین بازی که در این مقاله به آن اشاره می کنیم Sandbox نام دارد و می توانید از آن برای دریافت ارز دیجیتال (پرفکت مانی، دوج کوین، بیت کوین، تتر، اتریوم و …) به صورت رایگان استفاده کنید. سال 2012 زمانی بود که افکت Sandbox برای پلتفرم موبایل ارائه شد. اگرچه شروع اصلی این بازی و شهرت آن را می توان در سال 2018 مشاهده کرد. در سال 2018 بازی وارد فاز جدیدی شد و زیرساخت بلاک چین آن آماده شد. این بازی توانست مکانی برای خرید و فروش دارایی های دیجیتالی بازیکنان و کسب درآمد از بازی به صورت دیجیتالی و البته رایگان ایجاد کند. بازی از دو توکن مجزا به نام های Sand و Land استفاده می کند که هر کدام دارای ارزش های خاصی هستند. در این فضا هر کسی می توانست اکوسیستم خود را طراحی و بفروشد.

شاید بتوان این اثر را سرآغاز داستان بازی هایی دانست که بر پایه فضای دیجیتال ساخته شده بودند.

سخن پایانی

از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید سپاسگزاریم. امیدواریم از مطالعه موارد گفته شده لذت برده باشید و بتوانید بر اساس سلیقه و نیاز خود یک بازی را انتخاب کنید. ما سعی کرده‌ایم به بهترین بازی‌هایی که می‌توانید برای دریافت ارز دیجیتال (پرفکت مانی، دوج کوین، بیت کوین، تتر، اتریوم و …) به صورت رایگان بازی کنید، به طور دقیق و مفید اشاره کنیم. همانطور که می دانید ارزهای دیجیتال ارزش مادی دارند و به راحتی می توانید ارزهایی را که در بازی کسب می کنید به ریال ملی تبدیل کنید.

بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند و لپ تاپ به دنبال این هستند که هم با گوشی هوشمند و هم با کامپیوتر خود بازی کنند و ارز دیجیتال بازی های رایانه ای را دریافت کنند. بنابراین در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی در مورد بازی های اندروید و بازی های کامپیوتری معرفی کنیم. که می تواند ارز دیجیتال (پرفکت مانی، دوج کوین، بیت کوین، تتر، اتریوم و …)شما را تامین کند.

آخرین تاریخ تغییر این مطلب: ژانویه 4, 2022