روش های کسب درآمد از بیت کوین

احتمالا با بیت کوین آشنایی دارید یا نام آن را حتما شنیده اید. در دنیای امروز بیت کوین یکی از منابع کسب درآمد محسوب می شود. بیت کوین نوعی ارز دیجیتال است که در معاملات و تراکنش های آنلاین استفاده می شود. بیت کوین برای سرمایه گذاری نیز کاربرد دارد. در حقیقت خرید بیت کوین بستری ایمن و مطمئن برای انتقال و ذخیره سرمایه افراد ایجاد می کند.
 
تعداد ارزهای دیجیتال در فضای اینترنت کم نیست  ولی بیت کوین به شدت با استقبال عمومی روبرو شده است و بسیار محبوب است. شاید دلیل آن قابلیت تبدیل سریع به ارزهای فیات مثل دلار و یورو است چون ارز های دیگر نیازمند سایت واسط هستند که به پول نقد تبدیل شوند. 
تراکنش هایی که بابیت کوین انجام می شود امنیت بالایی دارند و احتمال سرقت در آنها بسیار پایین است. علاوه بر این انتقال بیت کوین از کشوری به کشور دیگر هیچ محدویتی ندارد. بیت کوین تحت کنترل هیچ شخص یا گروه خاصی نیست و کاملا غیر متمرکز و مستقل است. 

بیت کوین پول معجزه‌گر 

هدف اصلی از به وجود آمدن بیت کوین از بین بردن موانع موجود بر سر راه نقل و انتقالات مالی بوده است. علاوه بر این عده‌ای از بیت کوین برای سرمایه‌گذاری و کسب درآمد استفاده می کنند. توجه کنید که اگر می خواهید تمام سرمایه تان را  روی بیت کوین سرمایه گذاری کنید، کار درست و عاقلانه‌ای نیست. 
اگر فکر می کنید با ورود به بازار بیت کوین میلیاردر می شوید کاملا اشتباه است. عده بسیاری بوده اند که در نوسانات این بازار آسیب دیده و سرمایه خود را از دست داده اند. اگر می خواهید بیت کوین به دست بیاورید باید در کنار تلاش فوق‌العاده، صبر و حوصله‌ بالا و قدرت ریسک‌پذیری بالایی داشته باشید. ولی باز هم هیچ تضمینی برای به دست آوردن سود سرشار از این طریق نیست.

 بهترین روش های کسب درآمد از بیت کوین

بهترین روش های کسب درآمد از بیت کوین

اگر با وجود همه‌ تمام موارد مذکور در راه بیت کوین، هم‌چنان می خواهید وارد این عرصه شوید، در این مقاله با ما همراه باشید تا با راه های کسب درآمد از بیت کوین آشنا شویم. 

۱- روش قطره‌ای یا فاست

در این روش باید صبور و با حوصله باشید. درآمدی که از روش قطره ای به دست می‌آید مانند نامش بسیار کم است و در ازای فعالیت‌های شما در بازه‌های زمانی خاصی مقدار بسیار ناچیزی بیت کوین می‌دهند.
حتما در جستجو های اینترنتی خود با سایت‌هایی روبرو شده‌اید که از شما بخواهند برای دریافت کد دانلود یا آپلود رایگان روی گزینه‌ “من ربات نیستم” کلیک کنید، یا به صفحه‌ دیگری منتقل شوید و مجبور باشید آن صفحه را ببینید و رد کنید. این دقیقا همان روشی است که سایت‌های فاست استفاده می‌کنند. اگر بتوانید افرادی را به عنوان زیر مجموعه‌ خودتان به سایت‌های فاست معرفی کنید با هر بار کلیک کردن آن‌ها هم، مقدار ناچیزی بیت کوین نصیب شما می‌شود.

 روش قطره‌ای یا فاست استخراج بیت کوین

در این روش اگر همه‌ جوانب احتیاط را رعایت نکنید گرفتار کلاهبرداران اینترنتی می شوید. آنها دقیقاً شبیه عملیات سایت‌های فاست از شما می‌خواهند که روی گزینه‌ای کلیک کنید یا صفحه‌ بعد را ببینید یا در قرعه‌کشی سایت شرکت کنید؛ اما پس از انجام این فعالیت‌ها نه تنها بیت کوینی نصیب شما نمی‌شود، بلکه ممکن است با دستیابی به اطلاعات شخصی شما ضرر مالی بزرگی هم وارد کنند. 
روش دیگری هم در مورد سایت‌های فاست وجود دارد.  اگر کمی زمان بگذارید و سایت فاست خود را راه‌اندازی کنید از طریق تبلیغات می‌توانید درآمد بیت کوینی بیشتری کسب کنید. در این روش چون سایت متعلق به خود شما است امکان اینکه گرفتار شیادان اینترنتی شوید پایین‌تر است. بنابراین ریسک کمتری نسبت به روش بالا دارد اما همواره باید مراقب تقلب‌های کاربران باشید.

۲- ساخت کمپین امضا در انجمن بیت کوین تاک

در این روش ابتدا عضو انجمن بزرگ بیت کوین می‌شوید که مجموعه‌ کاملی از کمپین های امضا را گردآوری کرده است. سپس با استفاده از امضای مخصوص به خود می‌توانید در هر کدام از این کمپین ها فعالیت کنید و برای محصولات مختلف، تبلیغ کنید. در ازای هر پستی که برای تبلیغ یک محصول ایجاد می‌کنید، مقداری بیت کوین به شما تعلق می‌گیرد.
اگر حداقل ۱۲۰ پست تبلیغاتی را منتشر کنید، به عضویت کامل انجمن در می‌آیید و درآمد بهتری کسب می‌کنید. در این روش تقریباً هیچ خطری شما و سرمایه‌تان را تهدید نمی‌کند.

 ساخت کمپین امضا در انجمن بیت کوین تاک

۳- ترید کردن

ترید کردن همان نوسان‌گیری بازار بورس است. به عبارت دیگر همان دلالی خودمان! در این روش منتظر فرصتی می‌نشینید که قیمت بیت کوین کاهش پیدا کند، سپس مقداری بیت کوین می‌خرید و بعد از گذشت مدتی که قیمت‌ها رو به افزایش گذاشت، بیت کوین خود را می‌فروشید و از این طریق سود زیادی وارد کیف پول شما می‌شود.
هر چند درآمد این روش بالاست ولی نیاز به تلاش و صرف وقت زیادی برای آموزش روش‌های تحلیل تکنیکال قیمت ها و بازار دارد و همچنین با ریسک بالایی هم روبرو هستید.

 ترید کردن

ادامه دارد…

آخرین تاریخ تغییر این مطلب: نوامبر 11, 2023