همان طور که گفتیم، سیستم خرید ووچر پرفکت مانی و خرید دوج کوین که از محبوب ترین سیستم های پرداخت آنلاین است و در ایران هم طرفداران بسیاری دارد، می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اگر در مباحث پرفکت مانی، ووچر پرفکت مانی، مزایا و معایب پرفکت مانی، نحوه افتتاح حساب پرفکت مانی، خرید پرفکت مانی، خرید ووچر با ما همراه بودید، در قسمت اول آموزش نحوه انتقال پول از پرفکت مانی با نحوه برداشت و انتقال پول پرفکت مانی به حساب پرفکت مانی آشنا شدید. در این قسمت با نحوه انتقال پول پرفکت مانی به سایر حساب ها آشنا می شوید.  همچنین می توانید انواع ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین ، تتر و تریوم را نیز در قسمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با بهترین قیمت و کارمزد پایین خرید و فروش کنید.

انتقال پول از پرفکت مانی به سایر حساب ها

اگر می خواهید پولتان را از حساب پرفکت مانی به سایر حساب های غیر پرفکت مانی انتقال دهید، مراحل زیر را دنبال کنید.

1.    ورود به حساب کاربری

ابتدا وارد حسابتان شوید. سپس از نوار ابزار بالای صفحه Withdraw  را انتخاب کنید.

خرید پرفکت مانی ارزان

2.    انتخاب نوع انتقال

در این مرحله شما باید یکی از روش های انتقال را انتخاب کنید. شما می توانید به صورت مستقیم از پرفکت مانی به هر یک از حساب های الکترونیک همچون سوئیفت، اسمارت پی یا کیف پول بیت کوین، وجه انتقال دهید. همچنین با انتخاب گزینه e-Voucher  می توانید پرفکت مانی خود را مستقیما به ووچر پرفکت مانی تبدیل کنید.

خرید پرفکت مانی ارزان

3.    پر کردن اطلاعات

بعد از اینکه هر کدام از گزینه ها را انتخاب نمودید، باید اطلاعات مربوط به حساب گیرنده را وارد کنید و پس از تایید فاکتور انتقال، عملیات را انجام دهید.

انتقال پول از پرفکت مانی به دوج کوین یا پی پال و…

اگر قصد انتقال پول از پرفکت مانی به سایر سیستم های پرداخت را دارید، از آنجایی که در وب سایت پرفکت مانی امکان انتقال پول از پرفکت مانی به دوج کوین، پی پال، مستر کارت، ویزا کارت و… وجود ندارد، شما باید از واسطه ها یا صرافی ها کمک بگیرید.
بدین منظور می توانید وارد بخش مربوطه در دیجی دلار شوید و انواع ارزهای الکترونیک را به یکدیگر تبدیل کنید و با کمترین نرخ کارمزد ممکن، تمامی موجودی یا بخشی از آن را به یک حساب دیگر همچون دوج کوین یا پی پال، انتقال دهید.
خرید پرفکت مانی ارزان

انتقال پول از پرفکت مانی به ایران

شاید شما با توجه به شرایط تان بخواهید اعتبار حساب پرفکت مانی خود را به حساب بانکی خود در ایران انتقال دهید و آن را به ریال تبدیل کنید. در این صورت هم می توانید از طریق صفحه صرافی دیجی دلار اقدام نمایید و تمامی اعتبار حساب پرفکت مانی خود را به ریال تبدیل کرده و با کمترین نرخ کارمزد، آن را به حساب بانکی خود انتقال دهید.

خرید پرفکت مانی ارزان

برای آشنایی بیشتر با پرفکت مانی، ووچر پرفکت مانی، مزایا و معایب پرفکت مانی، نحوه افتتاح حساب پرفکت مانی، خرید پرفکت مانی، خرید ووچر، نحوه انتقال پول از پرفکت مانی، خرید دوج کوین,قیمت دوج کوین,خرید و فروش دوج کوین,دوج کوین,خرید دوج کوین ارزان,پیمر دوج کوین,خرید پیمر دوج کوین,خرید پیمر دوج کوین ارزان,پیمر دوج کوین,خرید پیمر دوج کوین,خرید پیمر دوج کوین ارزان,خرید وبمانی,قیمت وبمانی,خرید و فروش وبمانی,وبمانی,خرید وبمانی ارزان,پیمر وبمانی,خرید پیمر وبمانی,خرید پیمر وبمانی ارزان با ما همراه باشید.

آخرین تاریخ تغییر این مطلب: دسامبر 4, 2023