گزینه های موثر بر استخراج که دارای نوسان کمتری هستند

 گزینه مناسب برای استخراج بیت کوین

در مقاله " بهترین رمز ارزها برای استخراج و سرمایه گذاری در سال 2021" توضیح داده شد: 
نکات ظریف زیادی در سرمایه گذاری بر استخراج موثر است، شما اگر یک مزرعه تولید و استخراج رمز ارز داشته باشید، هزینه های متغیر شما در اینجا قابل بحث نیست: شما محل مناسبی را نیاز دارید. از چه الکتریسیته ای استفاده می نمایید. مخصوصا اینکه نوسان برق در ایران زیاد است. قیمت برق هم الا ماشاءالله. 

 گزینه مناسب برای استخراج بیت کوین

گزینه های ثابت تر از موارد گفته شده از قرار زیر است: 

1.    نرخ روز رمز ارز
2.    آینده بلندمدت ارز
3.    میزان آسانی عمل استخراج
4.    سود و جایزه ای که بلاک می دهد
5.    هاوینگ رمز ارز
6.    نرخ روز تولید بلاک
7.    تجهیزات لازم برای استخراج رمز ارز مورد نظر
در این جا به توضیح موارد دیگری خواهیم پرداخت. مواردی که بسیار اساسی و مهم هستند. و از ابتدای کار باید در نظر گرفته شوند. لازم به ذکر است آیتم های ذکر شده تغییرات کمتری دارند و بدان معنی نیست که اصلا تغییر نمی کنند. 
1.    توان بالقوه دراز مدت یک رمز ارز دیجیتال
2.    استخراج ارز های دیجیتال کاری سخت است
3.    ماشین های محاسبه گر یا همان ماشین حساب ماینینگ
4.    انتخاب منبع برق مصرفی
5.    برگشت سرمایه ای که گذاشته اید برای خود تعریف کنید

توان بالقوه دراز مدت یک رمز ارز دیجیتال

منظور از این گزینه این است: شما رمز ارزی را انتخاب و استخراج کنید که در حال حاضر سود دهی بالایی ندارد و بهتر از آن هم در بازار دیجیتال هست. اما در طولانی مدت سود دهی زیادی دارد. و به اصطلاح دنیای مجازی قادر به جمع کردن سکه های بیشتری از سایر رمز ارزها است. مثال بدیهی این گزینه رمز ارز دیجیتال اتریوم را می توان گفت. رمز ارزی که در دراز مدت سود دهی بسیار بالایی دارد. این گزینه برای کسانی که سود دهی کوتاه مدت مد نظر شان نیست حتما گزینه جالبی است. چرا که از قدیم می گفتند یک تکه زمین بخر و آن را رها کن. با مرور زمان به سود دهی می رسد. چرا که آن قطعه زمین ماه آینده به سود دهی نخواهد رسید و باید مدتی از آن بگذرد. البته اگر بخواهیم اختصاصی تر صحبت کنیم بهتر است به ابزار استخراج هم دقت کنیم. آیا ابزار استخراجی شما برای استخراج سکه دیگر مناسب است که در دراز مدت از آن بتوان استفاده نمود. مسلما در این زمینه انتظار می رود شما تحقیق زیادتری بفرمایید و تراکنش ها و کارمزدهای بیشتری را امتحان کنید تا خود به نتیجه لازم برسید. کلا کار بر روی ارز دیجیتال به تفکر و تجربه با هم نیاز دارد و باعث موفقیت بیشتری می گردد. 
استخراج ارز های دیجیتال کاری سخت است
در یک شبکه، دشواری کار زمانی است که تعداد زیادی کاربر در حال استخراج سکه باشند. سیستم سعی بر این دارد که نرخ را ثابت نگه دارد. هر چقدر تعداد یوزر ها کمتر باشد کار سیستم راحت تر خواهد بود. یکی از مواردی که کار را برای سیستم و برای شما راحت تر می کند واحدهای  جی پی یو است. که استخراج سکه توسط آنها کار را راحت تر می نماید. پس این مهم است که شما از چه رمز ارزی استفاده می کنید. و بازده کاری در این گزینه مهم است. 

 

گزینه مناسب برای استخراج بیت کوین

ماشین های محاسبه گر یا همان ماشین حساب ماینینگ

ماشین حساب های نصب شده بر روی سیستم شما، نرخ دهش بر روی آن ثبت شده است. هزینه برق را هم شما برای آن تنظیم می نمایید. و با گرفتن قیمت روز از سیستم یا توسط شما، میزان سود دهی آن استخراج برای شما نشان داده می شود. بهترین کار در این جا این است که خط قرمزی برای ضرر و زیان خود تعیین کنید. قبل از آن که به خط قرمز برسید لاگ آوت کنید یا رمز ارز دیگری را برای استخراج انتخاب بفرمایید. برای پیدا کردن این ماشین حساب ها در گوگل سرچ کنید.  همچنین برای خرید تتر و خربد بیت کوین از دیجی دلار کافی است در سایت ثبت نام کنید.

انتخاب منبع برق مصرفی

چون مصرف برق سیستم استخراج بسیار زیاد است. از ابتدا راهی کم هزینه را انتخاب کنید. هزینه برق اگر زیاد باشد از درآمد شما درصد زیادی را به خود اختصاص می دهد. و شما به سختی خواهید توانست ورودی و خروجی مالی را در دست بگیرید. مصرف برق شامل برق برای اینترنت، سیستم هوا دهی و تهویه و برق لازم  برای کامپیوتر است. 
برگشت سرمایه ای که گذاشته اید برای خود تعریف کنید
همان طور که گفتیم بهترین کار برای موفق شدن در ارز دیجیتال، مطالعه، تفکر و تجربه است. حتما در اول کار سعی بر این داشته باشید که به سود دهی برسید. و تسلیم ضرر نشوید. مسلما راه را پیدا خواهید نمود. به دنبال راهی باشید که ابتدائا سرمایه شما برگردد. چرا که تکنولوژی به سرعت دستگاه های جدید و جدیدتر را وارد بازار می نماید و بعد از مدتی سیستم شما مدل قدیمی به حساب می آی. اگر شما به سود دهی برسید. از سرمایه خود استفاده لازم را برده اید. هدف های دراز مدت خیلی عالی است. اما سود کوتاه مدت را هم در نطر داشته باشید تا خدای نکرده تمام ثروت خود را از دست ندهید. 
و خلاصه این که آنچه شما را به موفقیت می رساند مطالعه تفکر و تجربه است.

 

آخرین تاریخ تغییر این مطلب: آگوست 2, 2021