رمز ارز یرن فایننس

 خرید یرن فایننس yearn.finance

بنا بر مطالعات علمی 20 درصد افراد به 80 درصد رویاهای خود می رسند. این به آن معنا است که 80 درصد بقیه شب ها که می خوابند، حباب های آرزوهایشان را می سازند، دلخواه و کامل، فردا صبح آن را مدفون می کنند و به روزمرگی خود می پردازند. اما آن 20 درصد، هدفمند و با عشق و هوش و خرد خود صبح فردا به دنبال حباب آرزوی خود راه می افتند. به راستی دریافته اند هر جا حباب آرزو یشان بایستد آنجا سرزمین آرزوهای آنها است. در واقع، تهور آنها باعث می شود به روزمرگی نپردازند. تهوری که باعث می گردد بر خلاف جهت آب رودخانه و مسلما بر خلاف جهت دیگران شنا کنند. احساس بد را از خود دور می کنند و به راه خود ادامه می دهند.
آندره کرونژ (Andre Cronje)، یکی از آن 20 درصد بود. او دانشجوی حقوق بود. اما رویای دیجیتالی داشت. یک روز تصمیم گرفت با خود رو راست باشد. رشته حقوق را نیمه کاره رها کرد. در علوم کامپیوتر ثبت نام نمود. طی 6 ماه تحصیلات خود را در زمینه تکنولوژی مالی به پایان رسانید و در همین زمینه مشغول به کار شد. پس از مدتی با دنیای ارز دیجیتال آشنا گردید که مقدمه ای  برای خلق YFI برایش فراهم گردید.

 خرید یرن فایننس yearn.finance

یرن فایننس یک پلتفرم در سیستم دیفای در بستر اتریوم است که توسط آندره کرونژ ابداع گردیده است. یرن فایننس با نماد اختصاری YFI یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۰۰.۷۲ میلیون دلار، در رتبه ۴۵ بازار قرار داشته و سهم ۰.۰۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. هر واحد از یرن فایننس در این لحظه با قیمت ۳۰,۰۵۵.۰۸ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۴,۳۵۰ تومان معادل ۷۳۱,۸۴۱,۴۲۰ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۴۵۳.۰۸ میلیون دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۱.۹۴% کاهش یافته است. بالاترین قیمت یرن فایننس در تاریخ ۲۳ شهریور ۱۳۹۹(12 September 2020)  معادل ۴۳,۵۴۴.۴۴ دلار بوده که همینک %۳۰.۹۷ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش یرن فایننس ۲۹.۹۷ هزار و تعداد کل واحدهای آن ۳۰ هزار خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن یرن فایننس معامله می‌شود، صرافی Binance با سهم %۱۷.۹۴ از حجم معاملات روزانه است.
رمز ارز دیجیتال یلد فایننس راهی برای کسب درآمد بیشتر می باشد. شما می توانید با قرارداد های هوشمندی ( که در اکوسیستم دیفای) با سایر کاربران منعقد می کنید، با وام دادن رمز ارز های خود، کارمزد دریافت نمایید. مسلما کارمزد شما به صورت رمز ارز دریافت خواهد گردید.

وای ارن (yEarn)

وای ارن (yEarn) به اختصار یرن (yearn)، از پروتکل های دیفای است که برای وام دهی توکن ها مورد استفاده قرار می گیرد. مکانیسم آن بسیار پیچیده است، به این صورت که سیستم نقدینگی را به قسمت های مختلف دیفای هدایت می کند تا بهترین بازدهی از آن گرفته شود. وقتی یک کاربر، توکن را به درون استخر نقدینگی واریز می نماید، توکن های حاصل، به توکن سود دهی یا وای توکن تبدیل می گردند. این پروسه دو نوع سود دهی برای کاربر دارد:
1.    دریافت کارمزد وام دهی
2.    دریافت کارمزد معاملات جدای از پروتکل

 خرید یرن فایننس yearn.finance

کرونژ برای این پروسه توضیحی جالب و ساده دارد:
وای توکن ها در درون زنجیره و اوراکل ها خارج از زنجیره را بررسی می کنند. در واقع، کرونژ، وای توکن ها را اواکل APR نام گذاشته است. آنها شبیه ربات هایی هستند که در جستجوی بیشترین بازده هستند.
مسلما هر کاربری که دای بیشتری به داخل این مخزن بریزد، در موقع عقد قرارداد هوشمند، از وای توکن پرسیده می شود که بیشترین APR کجاست؟ وای توکن بسته به مقدار واریز شده، بیشترین پروتکل را معرفی می نماید. اینجاست که یوزر بدون اینکه کار خاصی انجام دهد در پروتکل پیشنهادی کسب سود می نماید.
یرن فایننس یا وای ارن (yEarn) اکوسیستم کاملی است که علاوه بر یرن فایننس پروتکل های ytrade.finance ،yliquidate.finance ،iborrow.finance و yswap.exchange را نیز شامل می گردد. یرن از استیبل کوین های (Stable coins) دای (DAI)، یو اس دی کوین (USDC)، تتر (USDT)، ترو یو اس دی (True USD) و اس یو اس دی (s USD) پشتیبانی می کند.
اطلاعات در این زمینه بسیار کم هست به این دلیل، مکانیسم را پیچیده تر کرده است. اما کسانی که اطلاعاتی از آن دارند به استخر دای وارد شده و سود می برند. اینجا لازم است گفته شود در بین تمامی اکوسیستم های سود دهی دیجیتال، یرن فایننس ریسک کمتری برای کاربر دارد. به همین خاطر طرفداران بیشتری دارد. تنها مساله موجود درک پیچیدگی ساز و کار آن است. یک کاربر باهوش متهور می طلبد که با آگاهی کامل وارد میدان نبرد شود. چرا که تمامی تغییراتی که رخ می دهد با رای گیری اعمال می گردد و کاملا متعهدانه و اخلاقی می باشد.
بعد از ثبت نام در دیجی دلار امکان خرید بیت کوین ، خرید اتریوم ، خرید تتر سایر رمزارزها را خواهید داشت.

آخرین تاریخ تغییر این مطلب: آگوست 2, 2021