در این روزها، صحبت رمز ارزها بسیار داغ است. دوست و آشنا به هم پیام می دهند که بهتر است بر روی ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنیم. کلاس های آموزشی در این زمینه رو به افزون است. در ایام کرونا، کلاس های آنلاین مجازی هم تشکیل می گردد. از طرف دیگر سطح درآمد ها با آمدن کرونا بسیار پایین آمده است. همه به دنبال کسب درآمد بیشتر و سرمایه گذاری مطمئن تر هستند. از هر طرف هم می بینیم که ارز دیجیتال، با سرعت نور در حال نفوذ به زندگی ها است. شاید روزی مثل کرونا استایل زندگی ها را عوض کند. پس به دنبال آن باشیم که سرمایه خود را بر روی رمز ارز بگذاریم. 
ولی کدام رمز ارز بهتر است؟ اینجا سعی خواهد شد بیشتر برای سرمایه گذاری جزء صحبت شود. و برای سرمایه گذاری کلان در مقالات دیگر صحبت خواهیم کرد. وقتی صحبت از رمز ارز به میان می آید، مسلما ابتدا خرید بیت کوین به ذهن می رسد. بعد از آن خرید اتریوم ،  خرید تتر ، بیت کوین کش، ریپل، استلار، مونرو و دش. اینها گزینه های اولیه است. حال صحبت بر سر این است کدام یک از اینها بهتر است؟ استخراج کدام یک به طور همه جانبه در ایران با صرفه تر است؟ با ما باشید تا این اطلاعات را دقیق و رایگان در اختیارتان قرار دهیم. بعد از مطالعه این مقاله قادر خواهید بود رمز ارز دیجیتال خود را انتخاب نمایید. 
بهترین رمز ارزها برای استخراج و سرمایه گذاری در سال 2021

مناسب ترین گزینه برای سرمایه گذاری در سال جدید میلادی

در این میان این مطلب می تواند برای شما جالب باشد: بیت کوین یا جانشین بهتر آن؟ یا بهتر بگوییم هنوز بیت کوین رتبه اول را دارد؟ یا در سال جدید گزینه بهتری خواهیم داشت؟ برای کدام یک اقدام به استخراج کنیم؟ شک نداریم که سرمایه گذاری همراه با مدیریت دقیق استخراج ارز دیجیتال از بهترین گزینه های سال 2021 است. مسلما اگر چیدمان درست داشته باشیم کسب و کار پر رونقی از آب در می آید. کار پر سود ما به دلار به ما سود خواهد داد. 

انتخاب و استخراج رمز ارز مناسب شما

بهترین رمز ارزها برای استخراج و سرمایه گذاری در سال 2021

 
نکته اول در انتخاب و استخراج این است که از این کار چه می خواهید به دست بیاورید؟ سود بی وقفه و فوری؟ یا به آن به چشم یک بازی دیجیتال و سرگرم کننده نگاه می کنید؟ سرگرمی که بعدا در دراز مدت برای شما پول ساز خواهد بود. بعضی افراد به دنبال غیر متمرکز سازی یک شبکه هستند. که این خود قابل بحث است. و باید گفت افراد کمتری در ایران پیگیر این آیتم اند. 
نکات ظریف زیادی در سرمایه گذاری بر استخراج موثر است، شما اگر یک مزرعه تولید و استخراج رمز ارز داشته باشید، هزینه های متغیر شما در اینجا قابل بحث نیست. شما محل مناسبی را نیاز دارید. از چه الکتریسیته ای استفاده می نمایید. مخصوصا اینکه نوسان برق در ایران زیاد است. قیمت برق هم الا ماشاءالله. 

گزینه های ثابت تر از موارد گفته شده از قرار زیر است: 

1.    نرخ روز رمز ارز
2.    آینده بلندمدت ارز
3.    میزان آسانی عمل استخراج
4.    سود و جایزه ای که بلاک می دهد
5.    هاوینگ رمز ارز
6.    نرخ روز تولید بلاک
7.    تجهیزات لازم برای استخراج رمز ارز مورد نظر
اینها مواردی است که بر نرخ به روز رمز ارز موثر است. در مقاله بعدی به تفضیل در این موارد توضیح داده خواهد شد. 

رمز ارز دیجیتال مناسب برای استخراج توسط موبایل کدام است؟

بارها و بارها گفته شده است استخراج در حد کلان با کامپیوتر های معمولی میسر نیست. ولی هنوز رمز ارز هایی وجود دارد که بتوان با موبایل استخراج نمود. در اینجا به سه مورد آن اشاره خواهد گردید:
1.    ریون کوین
2.    مونرو
3.    نروا

که به تفضیل در مورد آنها شرح داده می شود:
 بهترین رمز ارزها برای استخراج و سرمایه گذاری در سال 2021

1-ریون ‌کوین RVN :

به رمز ارز با حجم کم معروف است . وقتی رمز ارز جابه جا می کنیم حجم کمی را اشغال می نماید و قدرت نقد شدن زیادی را برای شما در پی دارد. الان هش ریت شبکه ریون کوین حدودا 12.57 تراهش است. و شما به 90 مگاهش در این شبکه نیاز دارید که ماینینگ برای شما سوددهی خواهد داشت. پاداش استخراج ریون کوین 5000 در دقیقه است. ضمنا در صرافی باینس هم می توانید معاملات خود را انجام دهید. 

2- مونرو XMR:

پس از تغییراتی که در سال گذشته بر روی آن انجام شد، الگوریتم این رمز ارز از کریپتو نایت به رندوم ایکس تبدیل شد. تغییری که باعث شد ماینینگ از طریق کارت گرافیکی استخراج می گردد. این کار باعث شد این رمز ارز به یک ارز دیجیتال پر طرفدار تبدیل شود و اگر شما با پاور 23 کیلو در ثانیه شروع کنید سالیانه به 11 مونرو درآمد دست می یابید.

3- نروا XNV:

این رمز ارز به افراد متهور نیاز دارند. کسانی ک هریسک کنند و ترس و واهمه ای از خطر نداشته باشند. شما در این شبکه از دو پردازش گر استفاده می کنید تا با هم به رقابت بپردازند.در صورت انجام این کار قدرت هش ریت شما کم می گردد. این ارز بسیار مناسب غیر حرفه ای ها و استخراج خانگی است. این امکان نیز هست که در آینده ارز پر سودی بشود.

 

آخرین تاریخ تغییر این مطلب: آگوست 2, 2021