برای انجام تراکنش در سیستم پرداخت پرفکت مانی روش های مختلفی وجود دارد که یکی از بهترین روش ها استفاده از خرید ووچر پرفکت مانی است. ووچر پرفکت مانی (e-voucher) نوعی کارت شارژ الکترونیکی و مجازی است که شامل یک شناسه یکتای 16 رقمی دیجیتالی، یک کد فعال سازی 10 رقمی، میزان اعتبار کارت و تاریخ اعتبار کارت می باشد.
این کارت شارژ که به نوعی مشابه چک بانکی است به میزان مبلغ مشخصی شارژ شده و  پس از پایان مبلغ کارت یا پایان اعتبار کارت دیگر قابلیت شارژ مجدد ندارد و تنها برای یک بار قابل استفاده است. هم کاربران پرفکت مانی که حساب کاربری دارند و هم کسانی که حساب پرفکت مانی ندارند می توانند از این کارت های شارژ استفاده کرده و به حساب خود و دیگران پول واریز کرده یا برداشت کنند. همچنین می توانید انواع ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین ، تتر و تریوم را نیز در خرید بیت کوین  با بهترین قیمت و کارمزد پایین خرید و فروش کنید.

ووچر پرفکت مانی ارزان

مزایای خرید ووچر پرفکت مانی

با خرید ووچر پرفکت مانی کاربران می توانند حتی بدون داشتن حساب پرفکت مانی بدون هیچ کارمزدی از سایت هایی که از این نوع کارت پشتیبانی می کنند به راحتی خرید کنند. همچنین کاربران برای شارژ حساب پرفکت مانی خود می توانند از این کارت ها استفاده کنند. در ادامه به برخی دیگر از مزایای ووچر پرفکت مانی اشاره می کنیم.

  • امکان انتقال وجه به دیگران با ارائه کد فعال سازی ووچر پرفکت مانی حتی اگر گیرنده وجه حساب پرفکت مانی نداشته باشد.
  • امکان پرداخت هزینه کالا و خدمات در صورت عدم دسترسی به حساب پرفکت مانی
  • امکان تبدیل ووچر پرفکت مانی به پول نقد یا سایر ارزهای دیجیتال از طریق صرافی ها و عدم نیاز به حمل وجه نقد در مسافرت
  • امنیت بالای تراکنش ها به دلیل عدم نیاز به ارائه اطلاعات حساب پرفکت مانی به درگاه های پرداخت برای پرداخت هزینه کالا و خدمات

در واقع کاربران پرفکت مانی می توانند برای انجام تبادلات مالی همانند کارت های بانکی کارت های شارژ الکترونیکی با مبلغ مشخص خریداری نموده و با داشتن کد 10 رقمی فعال سازی کارت بدون نیاز به حساب پرفکت مانی خود تمامی پرداخت های آنلاین خود را انجام دهند با این تفاوت که ووچرپرفکت مانی یک بار مصرف بوده و امکان شارژ مجدد آن وجود ندارد.

آموزش استفاده از کارت شارژ پرفکت مانی (e-voucher)

از طریق e-voucher یا همان کارت شارژ پرفکت مانی می توانید مستقیم در پذیرنده های پرفکت مانی، بدون کارمزد پرداخت انجام دهید. و یا از طریق حساب کاربری خود با کوپن خریداری شده، حسابتان را شارژ کنید و سپس به وسیله حساب خود انتقال وجه یا پرداخت انجام دهید.
برای شارژ حساب از طریق e-voucher از منوی اصلی “Deposit” را کلیک و گزینه ی ”e-voucher” را انتخاب نمایید. در صفحه باز شده، شماره کارت شارژ و کد فعال سازی را وارد کنید. حساب کاربری شما در لحظه شارژ خواهد شد.
شما می توانید با مراجعه به وب سایت دیجی دلار به یک سیستم خرید پرفکت مانی و همچنین ووچر پرفکت مانی دسترسی داشته باشید. اگر به دنبال خرید پرفکت مانی ارزان و یا خرید ووچر پرفکت مانی ارزان هستید پیشنهاد می کنیم سایت دیجی دلار را انتخاب کنید.

ووچر پرفکت مانی ارزان

آخرین تاریخ تغییر این مطلب: دسامبر 4, 2023