در مقاله پرفکت مانی با این سیستم پرداخت الکترونیکی و ووچر پرفکت مانی آشنا شدید. احتمالاً این سوال برایتان پیش آمده که برتری این سیستم به دیگر سیستم های پرداخت چیست. در پنل کاربری خودتان قادرید انواع ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین ، تتر و تریوم را نیز در قسمت خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با بهترین قیمت و کارمزد پایین خرید و فروش کنید. در این مقاله ما به بررسی عمیق تر حساب پرفکت مانی می پردازیم و مزایا و معایب احتمالی آن را بررسی می کنیم تا با خیالی آسوده تر دست به خرید پرفکت مانی یا خرید ووچر پی اس بزنید و بتوانید از خرید پرفکت مانی ارزان و ووچر ارزان بهرمند شوید.

مزایا و معایب خرید ووچر پرفکت مانی

شما به حد کافی با پرفکت مانی (Perfect Money) آشنا هستید و می دانید یکی از شرکت‌های پیشرفته در زمینه ارائه خدمات پرداخت غیر نقدی در اینترنت است که برای  کاربران این امکان را فراهم می کند که تراکنش های مالی خود را خیلی سریع و ایمن در بستر اینترنت انجام دهند. ولی آیا این تنها مزیت حساب پرفکت مانی است و تنها همین مزیت را دارد؟ مزایای دیگر پرفکت مانی چه هستند؟ قابلیت های منحصر بفرد پرفکت مانی و ووچرر چه هستند که آن را از دیگر حساب ها متمایز می کند؟ و فارغ از مزایای آن آیا خطری در استفاده از این سیستم و خرید پرفکت مانی وجود دارد یا این حساب اینترتی کاملاً فاقد هرگونه ریسکی است؟ آیا میتوان بی دغدغه دست به خرید پرفکت مانی ارزان و ووچر ارزان زد؟

خرید پرفکت مانی ارزان

ویژگی های منحصربفرد پرفکت مانی

سیستم پرفکت مانی (Perfect Money) در سیستم های مالی انقلاب ایجاد کرده است و قابلیت‌های مختلف و متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. قابلیت های این واسطه دیجیتالی را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:
•    خرید ارزهای رمزنگاری شده مانند طلا، بیت کوین و ارزهای فیات مانند دلار و یورو
•    انتقال راحت، ایمن و سریع پول از طریق صرافی ارزی
•    استفاده از پرفکت مانی در پروژه های مبتنی بر اینترنت (استفاده به عنوان سیستم پرداختی)
خرید پرفکت مانی ارزان

•    نگهداری الکترونیکی پول و دریافت سود ماهانه به ازای مانده حساب
•    استفاده به عنوان یک سیستم پرداختی برای خرید کالا یا دریافت و پرداخت دستمزد (بسیاری از فروشگاه های آنلاین امروزه پرفکت مانی و ووچر ps را به عنوان پول پرداختی می پذیرند.)
•    انجام پرداخت‌های منظم آنلاین (برای نمونه، برای تمدید ماهیانه حساب کاربری در سایت‌های مختلف)
•    قرض گرفتن و قرض دادن بر اساس شرایط مورد قبول شما
خرید پرفکت مانی ارزان

خطرات خرید پرفکت مانی

از آنجا که شرکت پرفکت مانی در پاناما به ثبت رسیده است و پاناما کشوری است که قوانین نظارت بر امور مالی چندان سخت‌گیرانه‌ای ندارد، در امنیت آن تردید ایجاد شده است. برای نمونه، این شرکت (بر خلاف شرکت‌های غربی) می‌تواند دارایی خود را در فعالیت‌های مختلف سرمایه‌گذاری کند. همین امر موجب بالا رفتن ریسک پس‌انداز پول در این سامانه می‌شود. اصلی‌ترین دلیل عدم پذیرش این ارز الکترونیک در بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ اینترنتی نیز همین است.

پرفکت مانی دوست ایرانیان

تا اینجا تا حد زیادی با پرفکت مانی و ووچر ps آشنا شدید و متوجه شدید موارد مشابه زیادی با سایر رقبای خودش مانند پی پال دارد. اما مهمترین ویژگی آن که حتی برای ایران هم می تواند مهم باشد این است که پرفکت مانی هیچ محدودیتی برای استفاده ندارد و با هویت کاربران ایرانی جهت افتتاح حساب و تبادلات مالی مشکلی ندارد.
خرید پرفکت مانی ارزان

با در نظر گرفتن تحریم‌های مختلف مالی علیه شهروندان ایرانی، پرفکت مانی جزو معدود شرکت‌هایی است که دست به این اقدام نزده است و همچنان یکی از بهترین گزینه‌ها برای تراکنش‌های مالی با دنیا به شمار می‌رود. شاید شما هم جزو کسانی هستید که می خواهید از داخل ایران به خارج از کشور پول انتقال دهید یا مایلید پول دستمزد خود (برای پروژه‌هایی نظیر برنامه‌نویسی) را از مشتریان خارجی بدون دردسر دریافت کنید. در این صورت، استفاده از پرفکت مانی و ووچر گزینه خوبی به شمار می‌رود. همچنین شاید به دنبال خرید کارت هدیه برای سرویس‌هایی نظیر آیتونز و گوگل هستید. در این صورت نیز باز هم پرفکت مانی یکی از بهترین انتخاب‌های پیش رو به شمار می‌رود.
پرفکت مانی حتی بخشی ویژه به زبان فارسی نیز دارد. کاربران ایرانی با انتخاب زبان فارسی می‌توانند از همه امکانات این وب‌سایت (شامل بخش پرداخت و دریافت و نیز راهنما) استفاده کنند.  پس شما به عنوان یک ایرانی می توانید به راحتی دست به خرید پرفکت مانی و ووچر ps بزنید و حتی مطمئن باشید که می توانید به سهولت پرفکت مانی ارزان و ووچر ارزان بخرید.

خرید پرفکت مانیی ارزان

برای استفاده از خدمات پرفکت مانی در ایران تنها کافی است از طریق آموزش افتتاح حساب پرفکت مانی که در لینک مشخص شده آمده است اقدام کرده و اولین حساب خود را در این سیستم ایجاد کنید. همچنین می توانید از طریق صفحه خرید پرفکت مانی مستقیما متصل شده و پرفکت مانی ارزان یا  خریداری نمایید.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید پرفکت مانی ارزان، خرید ووچر ارزان، ووچر پرفکت مانی، خرید کد ووچر ارزان همچنان با ما همراه باشید.

آخرین تاریخ تغییر این مطلب: دسامبر 4, 2023