احتمالاً کلماتی مثل ووچرز، ووچر ps و پرفکت مانی به گوشتان خورده است. یا در میان دوستان بحث هایی درباره خرید و فروش ووچر پی اس یا خرید و فروش پرفکت مانی یا راه های خرید پرفکت مانی ارزان شنیده اید. ولی تمام اینها چه هستند؟ اگر می خواهید با پرفکت مانی و voucher ps آشنا شوید در این مقاله با ما همراه باشید.

  پرفکت مانی چیست

پرفکت مانی (Perfect Money) یکی از شرکت‌های پیشرفته در زمینه ارائه خدمات پرداخت غیر نقدی در اینترنت است که برای کاربران این امکان را فراهم می کند که تراکنش های مالی خود را خیلی سریع و ایمن در بستر اینترنت انجام دهند. هدف پرفکت مانی این است که معاملات اینترنتی را به سطح ایده آل برساند.  پرفکت مانی که با علامت اختصاری PM نیز نمایش داده می شود، در سال 2007 در کشور پاناما به ثبت رسید. ولی دفتر مرکزی آن در زوریخ سوئیس است و امروزه در بسیاری از کشورها از طریق مراکز صرافی ارز و صرافی آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد و منابع مختلفی از آن پشتیبانی می کنند. همچنین می توانید انواع ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین ، تتر و تریوم را نیز در قسمت خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با بهترین قیمت و کارمزد پایین خرید و فروش کنید.

خرید پرفکت مانی

این سیستم فرصت خوبی برای افرادی است که بیشتر فعالیت های خود را به صورت آنلاین انجام می دهند و از همه مهمتر شرایط خوبی برای کسب و کارهایی است که مبتنی بر اینترنت فعالیت می کنند یا بخشی از کار آنها در فضای آنلاین انجام می شود و به راحتی می توانند از صرافی ارز دیجیتال استفاده کنند.
تمام کسانی که می خواهند از پرفکت مانی استفاده کنند، می توانند دارایی یا پول خود را به ساده ترین روش و در سریع ترین زمان ممکن و با یک نرخ تبدیل منطقی، به دیگر واحدهای پول یا ارز دیجیتال تبدیل کنند. پرفکت مانی به دلیل ایجاد ارتباط با سیستم های بانکی در سرتاسر دنیا، امکان این چنین تراکنش ها را در مقیاس جهانی به وجود آورده است. با این پول دیجیتالی می توان ارز رمزنگاری شده مانند بیت کوین، دلار، یورو و حتی طلا خرید. این ویژگی مهم، خرید ووچر پرفکت مانی را از سیستم های مالی سنتی که همواره با مشکلات زیادی رو به رو بودند، متمایز می کند.
شما به راحتی می‌توانید یک حساب کاربری در پرفکت مانی ایجاد کنید و از خدمات متنوع آن بهره‌ مند شوید. مثلاً می توانید به راحتی با موجودی صندوق های خود ووچر بخرید (برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ووچر پرفکت مانی را مطالعه کنید) یا آن را به سایر ارزهای الکترونیکی در کوتاه ترین مدت و با نرخ مناسب تبدیل کنید. همچنین می توانید هر یک از حساب های چندگانه موجود (یعنی دلار، یورو و طلا) را انتخاب کنید. همکاری با بانک ها اجازه می دهد تا پرفکت مانی به راحتی ردیافت یا انتقال پیدا کند.

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت خوب است. این شرکت نه تنها تلاش می کند که سیستم پرداخت اصلی را تنها با ارائه خدمات خوب ارائه دهد، بلکه سرویس های دیگری جهت جذب کاربران بیشتر دارد: ارائه پاداش به شرکا و دادن تخفیف در هر معامله، فرصت استفاده از تعطیلات برای مدیران وب با آرم Perfect Money در وب سایت های خود، ارائه پاداش به مشتریان ثابت و کسانی که تعداد زیادی از معاملات را در حساب مالی خود در طول یک دوره مشخص ارائه می دهند.

خرید پرفکت مانی

انواع حساب های پرفکت مانی

در سامانه پرفکت مانی واحدهای ارزی مختلفی تعریف شده است که شما می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. دلار، یورو، طلا و بیت کوین از جمله این موارد هستند که هر کدام حساب جداگانه مربوط به خود را دارند. در پرفکت مانی سه نوع حساب وجود دارد که هر کدام مزایای خود را به همراه دارند و عبارتند از:

1-  حساب عادی (Normal) پرفکت مانی

همان طور که از نام این حساب پیداست، در حقیقت ساده ترین اکانتی است که شما در وب سایت پرفکت مانی می سازید. هر فردی به محض این که در وب‌سایت پرفکت مانی ثبت نام می‌کند، در این دسته قرار می‌گیرد. صاحبان این نوع حساب می‌توانند به راحتی از قابلیت‌های مختلف این سامانه برخوردار شوند و لازم به ذکر است که این حساب هیچ محدودیتی برای شما ایجاد نمی کند.

خرید پرفکت مانی

2-  حساب ممتاز (Premium) پرفکت مانی

شما می توانید بعد از فعالیت و کار کردن با حساب خود در پرفکت مانی یه مدت یک سال،  یا در صورت رسیدن گردش حساب به میزانی مشخص که توسط خود سایت تعیین گردیده ( در حال حاضر ۱۰۰ هزار دلار آمریکا یا معادل آن)، به این نوع حساب ارتقا پیدا کنید. بدین منظور باید به واحد پشتیبانی پرفکت مانی درخواست خود را ارسال کنید. مزیت اصلی و ویژه حساب ممتاز این است که کارمزد خدمات و تراکنش‌ها نسبت به حساب عادی کمتر است. علاوه بر این، تراکنش ها و درخواست های شما نسبت به اکانت های معمولی در اولویت قرار خواهند داشت و در زمان سریع تری به بانک ارسال می شوند.

خرید پرفکت مانی

3-  حساب همکار (Partner) پرفکت مانی

حساب همکار در پرفکت‌ مانی فقط به دو دسته تعلق می گیرد و در اختیار اشخاص عادی قرار نمی‌گیرد. مدیریت پرفکت مانی و صرافی های آنلاین یا نماینده سیستم‌های پرداخت. دارندگان این حساب، تنها یک و نیم درصد (کمترین میزان) کارمزد پرداخت می کنند. مزیت دیگر این حساب این است که سود سالیانه 8 درصد به کمترین موجودی ماهانه نیز تعلق می گیرد. این نوع حساب برای شرکت‌های فعال در زمینه تجارت الکترونیک بسیار سودمند است.

خرید پرفکت مانی

شما می توانید یکی از حساب های مذکور در بالا را که برای کارتان مناسب است انتخاب کنید و یک حساب پرفکت مانی افتتاح کنید. در صورت نیاز برای یادگیری مراحل افتتاح حساب پرفکت مانی می توانید از مقاله افتتاح حساب پرفکت مانی استفاده کنید.
همچنین اگر می خواهید بیشتر با حساب پرفکت مانی آشنا شوید و مزایا و معایب آن را به طور دقیق بشناسید می توانید مقاله مزایا و معایب حساب پرفکت مانی را مطالعه کنید.

آخرین تاریخ تغییر این مطلب: مارس 29, 2024